اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ملی نوآوری محصول ایرانی:

دانشگاه شریف به نوآوری شرکت‌ها کمک می کند

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ملی نوآوری محصول ایرانی گفت: این جشنواره زمینه رشد کسب و کارهای نوآور برای تمایز با سایر محصولات را فراهم می‌کند.

دانشگاه شریف به نوآوری شرکت‌ها کمک می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جعفر اسدی دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی نوآوری محصول ایرانی امروز پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: این جشنواره زمینه رشد کسب و کارهای نوآور برای تمایز با سایر محصولات را فراهم می‌کند.

وی افزود: ارزیابی دانشگاه شریف برای توسعه شرکت‌ها در واقع برمبنای نیازهای مشتری است تا هدف اصلی یعنی توسعه نوآوری و خلاقیت شرکت‌های بزرگ میسر شود.

اسدی به بازخوردهای مثبت شرکت‌ها از جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: گزارش‌ها از فرآیند ارزیابی تاکنون مثبت اعلام شده است و تلاش می‌شود تا استقرار مرکز نوآوری محصول، ارتباطی مستمر با شرکت‌های تجاری برقرار کنند.

به گفته وی، مرکز نوآوری شریف در بحث ارزیابی از بهترین مدل‌های بین‌المللی استفاده می‌کند که براساس عوامل موفقیت سازمان‌های موفق بین المللی توسعه یافته است.

دبیر شورای سیاست گذاری این جشنواره در ادامه با اشاره به بومی سازی علم و نوآوری در مرکز نوآوری شریف خاطر نشان کرد: مبنای کار در دبیر خانه توسعه علم و نوآوری بومی است، در این مرکز محصولات نوآوری شناسایی و براساس ممیزی، به ارزیابی شرکت‌های دارای معیارهای لازم پرداخته می‌شود.

اسدی یادآور شد: از میان 32 مورد کاربر، پنج محصول غیر قابل پذیرش عنوان شد. چهار محصول شرایط اخذ گواهینامه اهتمام و 24 محصول شرایط نوآور بودن را داشتند. 

وی در پایان گفت: استمرار ارتباط دانشگاه با شرکت‌ها اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که با افراد متخصص می‌توان به نوآور بودن شرکت‌ها کمک کرد تا فرهنگ نوآوری گشایش در کسب و کار ترویج پیدا کند.

class="wordInCorrect" id="1610_6">انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول