اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امید در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال ۹۷

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد گفت: برای ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت‌های اجرایی جذب عبور کرده‌اند و دارای هویت تثبیت‌شده هستند.

تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال ۹۷

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به ارزیابی مدرسین این دانشگاه که چند ماهی است آغاز شده و وضعیت اساتید استان تهران گفت: تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد.

وی افزود: چون تعداد مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی در استان تهران زیاد است این ارزیابی بیش از یک سال طول خواهد کشید.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تصریح کرد: بازنگری تمامی مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی تا پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام خواهد شد و فقط ۲۰ درصد این بازنگری باقی مانده است که در مدت باقیمانده قطعا این کار پایان خواهد یافت.

امید گفت: برای ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ می‌توانیم بگوییم که تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت‌های اجرایی جذب عبور کرده‌اند و دارای هویت تثبیت‌شده هستند، ضمن اینکه مراکزی که می‌توانند اساسنامه داشته باشند، به سمت مأموریت‌گرایی سوق پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول