اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اکرمی خبر داد

راه‌اندازی ۵ مرکز نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران واحد شرق

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران واحد شرق از راه‌اندازی ۵ مرکز نوآوری در این واحد خبر داد.

راه‌اندازی ۵ مرکز نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران واحد شرق

به گزارش علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، فرارز اکرمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران واحد شرق گفت: با مجوز ابلاغی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری، این واحد استانی موفق به اخذ مجوز تاسیس مراکز نوآوری جامعه صنفی قالبسازان ایران با موضوع قالبسازی و صنایع وابسته، پولاد پیچ کار با موضوع طراحی و تولید اتصالات و صنایع وابسته، گروه صنعتی گلرنگ با موضوع شوینده ها و صنایع وابسته، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با موضوع حمل و نقل زیرزمینی، فرهنگ و هنر واحد 47 با موضوع معماری شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران واحد شرق هدف از ایجاد مراکز رشد و نوآوری در این دانشگاه را ترغیب دانشجویان و استادان به انجام فعالیت های کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و توانمندسازی آنان برای ایجاد شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت عنوان کرد.

اکرمی با بیان اینکه با راه اندازی این پنج مرکز، شمار مراکز رشد و نوآوری واحد استانی به 10 واحد رسیده که در مراکز تحت نظارت این واحد استانی به­طور تخصصی فعالیت می‌کند. این تعداد حدود 13% از مراکز رشد و نواوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشور را تشکیل می‌­دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول