اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اکرمی عنوان کرد

تفکیک دانشگاه علمی کاربردی استان تهران به دو بخش برای نظارت بیشتر بود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شرق تهران با اشاره به تفکیک این استان به دو بخش غربی و شرقی گفت:‌ این کار برای نظارت بیشتر و پرهیز از توصیه پروری صورت گرفته است.

تفکیک دانشگاه علمی کاربردی استان تهران به دو بخش برای نظارت بیشتر بود

به گزارش خبرنگار گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس، فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شرق تهران در آئین افتتاح ساختمان دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی غرب تهران گفت: در یک سال گذشته تلاش من در این استان برای ایجاد واحدهای مستقل شرق و غرب برای هماهنگی بیشتر بین آنها و نظارت بیشتر بر مراکز با توجه به دستورالعمل بالادستی اعلام شده بوده است.

وی افزود: تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد واحدهای مستقل شرق و غرب استان تهران در دانشگاه علمی کاربردی برای پرهیز از توصیه پروری و پارتی‌بازی بوده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شرق تهران  گفت:‌مشارکت مراکز علمی کاربردی و ایجاد فضایی برای تشکیک مساعی و رفتارهای روشن نسبت به گذشته با ایجاد مراکز شرق و غرب در استان تهران محقق شده است.

اکرمی خاطرنشان کرد: کدرشته‌های پذیرش دانشجو در سال جاری با همدلی و همکاری همه مسئولان مراکز دانشگاه علمی کاربردی و گرد یک میز نهایی و اعلام شده است که این حرکت برای اولین بار توانست شائبه‌ها را از بین ببرد.

وی در پایان گفت: رقابت ناسالم گذشته در بین مراکز علمی و کاربردی استان تهران کنار رفته و برای اولین بار این فرصت را پیدا کردیم که تبلیغات گسترده و مستمری را در شهر تهران برای پذیرش دانشجو انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول