اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

سند FATF به مصلحت کشور نیست/ به زودی انتقام شهدای اهواز را می گیریم

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های جهان غرب در راستای سودمندی نظام سرمایه‌داری و جامعه بین‌المللی انجام می‌شود، گفت: نخبگان و صاحبان اندیشه سند FATF را به ضرر کشور می‌دانند.

سند FATF به مصلحت کشور نیست/ به زودی انتقام شهدای اهواز را می گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این عرصه باید جبهه مقاومت اقتصادی تشکیل شود و در این راستا باید با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی افزود: اکنون دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب به کار گرفته‌اند، شرایط کنونی ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس است و باید جبهه مقاومت اقتصادی تشکیل شود.

 امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی در رژه اهواز، این اقدام را ناشی از ضعف و زبونی دشمنان دانست و تصریح کرد: با این عملیات مسلحانه و تروریستی، اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران شکسته نمی‌شود.

وی با  تاکید بر برخورد قاطع با تروریست‌ها  گفت:حماسه دفاع مقدس چنان درسی به دشمنان داد که جهان استکبار و دیگر دشمنان  از آن حماسه دچار آسیب شده‌اند که در رژه هفته دفاع مقدس در اهواز به مردم و نیروهای مسلح تعرض می‌کنند؛ به زودی انتقام شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز از مزدوران، تروریست‌ها و نوکران بیگانه گرفته می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه با بیان اینکه در فصل بازگشایی مدارس قرار داریم و همه باید به کمک آموزش و پرورش بشتابند، بر لزوم تلاش برای رفع کمبودها و تامین نیازهای مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: مشارکت مسئولان، خیران و همراهی سایر اقشار مردم برای رفع مشکلات در این بخش روری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌های جهان غرب در راستای سودمندی نظام سرمایه‌داری و جامعه بین‌المللی انجام می‌شود، افزود: نخبگان و صاحبان اندیشه سند FATF را به ضرر کشور می‌دانند و نمایندگان مجلس باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش، سپاه، نیروهای دریایی و هوایی، انتظامی، دریابانی، پدافند و نیروی بسیج قهرمان استان بوشهر، سد محکم دفاع مقدس در جنوب ایران هستند، خاطرنشان کرد: کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی پاسخی بزرگ در پی خواهد داشت.

وی با لازم دانستن اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس درس بزرگی برای همه جهانیان بود و این حماسه عظیم یک الگو برای تاریخ است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول