اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهواز مطرح کرد

ناکامی دشمن در ایجاد رعب و وحشت بین مردم با حمله تروریستی

امام جمعه اهواز گفت: هدف دشمن کشتن مسؤولان استانی و ایجاد رعب، وحشت و انزوا در بین مردم بود اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسید؛ اینها مردم ما را نشناخته بودند و دیدید که چه جواب دندان شکنی گرفتند و رسوا شدند.

ناکامی دشمن در ایجاد رعب و وحشت بین مردم با حمله تروریستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت ما بود که به‌حق با عنایات الهی، مردم در امتحان پیروز شدند.

وی افزود: در 8 سال جنگ ما از همه چیز تحریم بودیم و به‌فرموده رهبر انقلاب حتی سیم خاردار نیز به ما نمی‌دادند اما این ملت با صبر، استقامت، پایداری، شجاعت و شهامت نه تنها دفاع کرد بلکه سیلی محکمی به صدام و صدامیان زد و دشمن شکست خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر ضرورت نوشتن خاطرات و تاریخ جنگ، بیان کرد: همه ما موظفیم خاطرات جنگ را ثبت و ضبط کنیم تا حقایق تحریف نشود.

جزایری با بیان اینکه عملیات اخیر داعش یا گروه‌های تجزیه‌طلبی احمقانه و رذیلانه بود، گفت: هدف دشمن کشتن مسؤولان استانی و ایجاد رعب، وحشت و انزوا در بین مردم بود اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسید؛ اینها مردم ما را نشناخته بودند و دیدید که چه جواب دندان شکنی گرفتند و رسوا شدند.

وی گفت: مردم ما قدرت خود را نشان دادند و ثابت کردند رعب و وحشت به دل آنها را پیدا نمی‌کند؛ مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه پا برجا هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر ضرورت کنترل بازار و گرانی‌ها از سوی مسؤولان، بیان کرد: نرخ‌های عادلانه برای کالاها تعیین شود و نهادهای بازرسی و نظارتی، کار خود را دقیق انجام دهند.

وی عنوان کرد: باید از فرصت به‌وجود آمده برای افزایش تولید و صادرات استفاده شود و ارز وارد کشور کرد که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول