اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

اتحاد و همدلی مشکلات کشور را برطرف می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشورمان گفت: مشکلات اقتصادی فعلی در برابر دوران دفاع مقدس چیزی نیست اما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

اتحاد و همدلی مشکلات کشور را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه مالک بودن یکی از اسماء الهی است که خداوند تمام ملک و ملکوت را از آن خود می‌داند، به گونه‌ای که خداوند مالک اصلی دو جهان است، گفت: کارهایی که برای مردم انجام می‌دهیم باید برای رضای خدا، هدایت مردم و سبقه الهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرد مسلمان چه به عنوان عالم و غیر عالم باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم را به ارزش‌های اسلامی و ائمه اطهار دعوت شوند، گفت: باید خدا ترس باشیم و اگر در جامعه‌ای خدا حاکم نباشد آن جامعه دچار معصیت، احتکار و دروغ می‌شود.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه باید آگاه و بیدار باشیم، خداترسی و پرهیزگاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند با این وجود مردم در ماه محرم، حسینی بودن‌شان را نشان دادند در هیچ زمینه‌ای غافل نبودند و سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: عاشورا بیمه خداوند است و سال و ماه و قرن نمی‌شناسد و سالانه عزاداری‌های سالار شهیدان با شور بیشتری برگزار می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب ما برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا است و طی چهل سال ماندنی شده است.

وی با اشاره  به حادثه تروریستی اهواز گفت: از شرایطی که تروریست‌ها برای ما به‌وجود آوردند می‌توانیم به‌راحتی عبور کنیم چرا که بدتر از هشت سال دفاع مقدس که نیست از آن مرحله با پشتکار عبور کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشورمان اظهار کرد:  مشکلات اقتصادی فعلی در برابر آن دوران چیزی نیست اما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

طبرسی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با قاطعیت و شجاعت سیاست‌های دولت آمریکا را زیرسوال برد و این مسئله یعنی ما ملتی نیستیم بترسیم، اگر شما تهدید می‌کنید ما هم تهدید خواهیم کرد و همچنین سخنان رئیس جمهوری ترامپ را برای همیشه منزوی کردند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول