اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

زمان اعلام نتایج هشتمین دوره مسابقه قرآن «نورالهدی»

نتایج هشتمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» اواخر آذرماه از سوی سازمان دارالقرآن اعلام می‌شود. در این مسابقات بیش از 7 هزار نفر شرکت کرده بودند.

زمان اعلام نتایج هشتمین دوره مسابقه قرآن «نورالهدی»

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، در هشتمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» 7 هزار و 756 نفر ثبت‌نام کردند و آزمون این مسابقه 29 آبان‌ماه در 140 حوزه امتحانی به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار شد.

سال گذشته این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور سپرده شده بود اما امسال با توجه به بحث ادغام دو اتحادیه قرآنی، سازمان دارالقرآن همچون سال‌های گذشته این مسابقات را عهده‌دار شد. این رقابت‌ها در دو رشته «تفسیر یک جزء» شامل تفسیر جزء 24  قرآن کریم و «تفسیر سه جزء» شامل تفسیر اجزای 24، 25 و 26 قرآن کریم بود.

به گفته مسئولان سازمان دارالقرآن، نتایج هشتمین دوره مسابقه «نورالهدی» اواخر آذرماه یا اوایل دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، مسابقه «نورالهدی» به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه تفسیر قرآن کشور به شمار می‌رود به طوری که در طول 7 دوره برگزاری این مسابقات بیش از 70 هزار نفر شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول