اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

افراش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغار نام‌نویسی بزرگ‌ترین مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» از ۲۵ خرداد

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن از آغاز نام‌نویسی برای هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» از ۲۵ خردادماه خبر داد و گفت: نام‌نویسی در این مسابقه ۳۱ تیرماه به پایان می‌رسد.

آغار نام‌نویسی بزرگ‌ترین مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» از ۲۵ خرداد

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی «نورالهدی» اظهار داشت: این مسابقات بزرگ‌ترین مسابقه تفسیر قرآن در کشور است که به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هشتمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی» در دو رشته تفسیر یک جز (جزئ 24 قرآن) و تفسیر سه جزء (اجزای 24، 25 و 26 قرآن) برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته این مسابقات با محوریت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور برگزار شد اما امسال با توجه به بحث ادغام اتحادیه‌های قرآنی این مسابقات توسط سازمان دارالقرآن و با مشارکت مؤسسات و اتحادیه‌های قرانی برگزار خواهد شد.

افراش با اشاره به منبع آزمون تفسیر قرآن «نورالهدی»، خاطر نشان کرد: تفسیر نمونه یکی از معتبرترین تفاسیر قرآن است که بیشترین تعداد چاپ را نیز داشته است اما با این وجود برخی از افراد برای شرکت در این مسابقات از عدم دسترسی به منبع مسابقات گلایه داشتند بر همین اساس امسال برای نخستین‌بار فایل تفسیر نمونه بر روی سایت آیت‌الله مکارم شیرازی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» 22 آبان‌ماه برگزار می‌شود، درباره زمان نام‌نویسی در این مسابقات، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات «نورالهدی» از 25 خردادماه تا 31 تیرماه می‌توانند از طریق سایت تلاوت اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، در هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» که به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور برگزار شد حدود 10 هزار نفر در این رقابت‌ها نام نویسی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول