اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

افراش به فارس خبر داد

امسال برگزاری مسابقات «نورالهدی» به اتحادیه مؤسسات قرآنی واگذار نمی‌شود

معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن از عدم واگذاری مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حمایت اتحادیه‌های استانی و با محوریت دفاتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

امسال برگزاری مسابقات «نورالهدی» به اتحادیه مؤسسات قرآنی واگذار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرانی خبرگزاری فارس، مسابقات قرآن «نورالهدی» بزرگ ترین مسابقات تفسیر قرآن کشور است که هر سال به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

سازمان دارالقرآن سال گذشته با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره واگذاری اجرای برنامه‌های دستگاه‌ها به اتحادیه و نهادهای مردمی، برگزاری هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» را به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور واگذار کرد.

دلایل عدم واگذاری اجرای مسابقات نورالهدی به اتحادیه مؤسسات قرآنی

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌‍‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»، اظهار داشت: سال گذشته با توجه به اهمیت اجرای برنامه‌ها توسط نهادهای مردمی، هفتمین دوره مسابقات قرآنی «نورالهدی» را به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور سپردیم.

وی با بیان اینکه مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» امسال به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی واگذار نمی‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دلیل نامشخص بودن بحث ادغام دو اتحادیه قرآنی و لزوم تشکیل اتحادیه مدغم، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی زمان کافی برای اجرای مسابقات «نورالهدی» ندارد به همین جهت برگزاری مراحل مختلف هشتمین دوره این مسابقات به این اتحادیه واگذار نخواهد شد.

امسال مسابقات نورالهدی با حمایت اتحادیه‌های استانی برگزار می‌شود

افراش نامشخص بودن تکلیف ادغام دو اتحادیه قرآنی را مهم‌ترین دلیل عدم واگذاری اجرای مسابقات «نورالهدی» به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور عنوان کرد و گفت:  امسال هشتمین دوره مسابقات «نورالهدی» را با حمایت اتحادیه‌های استانی و با محوریت دفاتر تبلیغات اسلامی در استان‌ها برگزار می‌کنیم البته همچون گذشته از مسئولان اتحادیه مؤسسات قرآنی نیز برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات یاری خواهیم گرفت.

افراش با بیان اینکه واگذاری اجرای برنامه‌های قرآنی به نهادهای مردمی از اولویت‌های سازمان دارالقرآن است، خاطر نشان کرد: در صورت مشخص شدن تکلیف ادغام دو اتحادیه و ایجاد اتحادیه مدغم، سال آینده برگزاری مسابقات قرآنی «نورالهدی» را به این اتحادیه واگذار خواهیم کرد.

وی در ادامه به تغییر زمان ثبت نام و برگزاری مسابقات قرآنی «نورالهدی» اشاره کرد و افزود: امسال تغییراتی در زمان برگزاری این مسابقات خواهیم داشت که پس از نهایی شدن به اطلاع عموم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول