اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با فارس:

آل‌‌سعود درباره حادثه مکه باید فوری عذرخواهی کند

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس تصریح کرد: رژیم آل‌سعود باید فوری و به طور رسمی از کشورهای مسلمان عذرخواهی کند و خرد جمعی نیز باید درباره سپردن مدیریت حج تمتع به سازمان کنفرانس اسلامی تصمیم بگیرد.

آل‌‌سعود درباره حادثه مکه باید فوری عذرخواهی کند

یعقوب جدگال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در واکنش به حادثه دلخراش دو روز گذشته مکه مکرمه گفت: این حادثه دلخراش را به مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی، زائرین بیت‌الله الحرام و خانواده‌هایشان تسلیت می‌گویم.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس ادامه داد: رژیم سعودی در مدیریت حج امسال بی تدبیری کرده است و باید در ایام مناسک >پروژه‌های سنگین خود را متوقف می‌کرد تا زائران با اطمینان کامل به مناسک حج می‌پرداختند.

وی افزود: این حادثه به سبب بی‌تدبیری رژیم سعودی رقم خورد و باید هرچه زودتر از کشورهای اسلامی و حادثه‌دیدگان عذرخواهی رسمی کنند و ندامت خود را نشان دهند.

جدگال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر مدیریت حج تمتع به دست سازمان کنفرانس اسلامی که متشکل از کشورهای اسلامی است بیفتد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود، گفت: این نظر باید در کمیسیونی متشکل از متخصصین امر و کارشناسان بررسی شود و خرد جمعی درباره آن تصمیم بگیرد.

به گزارش فارس، روز جمعه بر اثر طوفان شدید یک دستگاه  بالابر به درون مسجد الحرام سقوط کرد و سبب تخریب دو طبقه از بنای مسجد و کشته و زخمی شدن صدها تن از حاجیان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول