اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

سعودی‌ها توان مدیریت حج را ندارند/ آدم‌کشی آل سعود در یمن خلاصه نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عدم مدیریت سعودی‌ها در پیشگیری از حادثه شب گذشته نشان داد، آنها توان مدیریت حج را ندارند، گفت: رژیم سعودی برای حفظ جان حجاج جدیت نشان نمی‌دهد.

سعودی‌ها توان مدیریت حج را ندارند/ آدم‌کشی آل سعود در یمن خلاصه نمی‌شود

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره حادثه سقوط بالابر در بیت‌الله الحرام که منجر به کشته و مجروح شدن زائران شد، گفت: سعودی‌ها با عدم مدیریت خود نشان‌ دادند که آدم‌کشی‌هایشان به یمن محدود نمی‌شود و برای حفظ جان حجاج هم جدیت نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: متاسفانه در این حادثه مظلوم‌ترین حجاج که هندی و پاکستانی بودند و به سختی خود را به مکه می‌رسانند کشته شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: رژیم سعودی نشان داد توانایی کافی را برای تامین امنیت و مدیریت حج ندارد. این واقعه بسیار تلخ است و رژیم سعودی مسئول حفظ جان حجاج است.

وی تصریح کرد: رژیم سعودی با انجام طر‌ح‌های واهی و خیالی باعث به خطر افتادن جان حجاج می‌شود باید هرچه سریعتر اقدامات مقتضی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول