اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

حادثه مکه نشانه بی کفایتی و بی‌عرضگی عربستان در مدیریت حج است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سقوط بالابر روی زائران در مکه، گفت: این اتفاق نشانه بی کفایتی،‌ بی عرضگی و بی لیاقتی عربستان در مدیریت این حرکت بزرگ عبادی است.

حادثه مکه نشانه بی کفایتی و بی‌عرضگی عربستان در مدیریت حج است

منصور حقیقت‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره حادثه دیشب در مکه و سقوط بالابر روی زائران گفت: به صراحت نمی توان گفت که در این کار عمدی وجود داشته است، ولی این اتفاق بی کفایتی،‌ بی عرضگی و بی لیاقتی عربستان در مدیریت این حرکت بزرگ عبادی را نشان می‌دهد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: جهان اسلام باید فکر جدیدی برای اداره حرمین شریفین داشته باشد و مدیریت آن به علمای جهان اسلام سپرده شود تا این فجایع رخ ندهد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این حادثه باید از زوایای مختلف بررسی شود، گفت: مسئولان،‌ نمایندگان و دولت محترم باید در مورد این موضوع و حفظ جان زائران تدبیر کنند، چرا که اکثر حجاج در طول عمر خود فقط یک مرتبه به حج تمتع مشرف می‌شوند که امسال شاهد سقوط بالابر بودند و این  بسیار شرم‌آور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول