اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

بحرالعلوم در گفت‌وگو با فارس:

نتایج آزمون مرحله نهایی اعطای مدرک به حافظان تا پایان شهریور اعلام می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از اعلام نتایج مرحله نهایی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا پایان شهریورماه خبر داد.

نتایج آزمون مرحله نهایی اعطای مدرک به حافظان تا پایان شهریور اعلام می‌شود

«محمدمهدی بحرالعلوم» معاون آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه آزمون مرحله نهایی نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن جمعه 30 شهریورماه برگزار شد، اظهار داشت: 4 نفر از حافظان ممتاز (محمدرضا دستور از اصفهان، ایمان اسدی از کرمان، زهرا عساکره از خوزستان و محمد مقدسی‌اقدم از اردبیل) به این مرحله راه یافتند که از این بین خانم عساکره در روز آزمون در جلسه حاضر نشد.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج، افزود: پرونده نهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن حداکثر تا پایان شهریورماه با اعلام نتایج مرحله نهایی بسته می‌شود.

بحرالعلوم درباره اعتراض برخی از شرکت‌کنندگان از سؤالات آزمون، گفت: سؤالات کارشناسی‌شده بود اما به دلیل برخی اعتراضات سؤالات را بازنگری می‌کنیم و در صورت بروز مشکل سؤال مورد نظر را حذف خواهیم کرد.

به گزارش فارس، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله برگزار می‌‌شود که مرحله چهارم و نهایی نهمین دوره این طرح نیز به اتمام رسید و هم‌اکنون نیز مرحله دوم دهمین دوره این طرح در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول