اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اعلام نتایج آزمون ۵۳ هزار نفره قرآن و عترت وزارت ارشاد

نتایج سیزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۷ خرداد اعلام شد.

اعلام نتایج آزمون ۵۳ هزار نفره قرآن و عترت وزارت ارشاد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد در 4 رشته حفظ، مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

در این دوره از آزمون‌ها رشته حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه منافقون و جمعه برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز افزوده شد.

نام‌نویسی در سیزدهمین دوره این آزمون‌ها فروردین‌ماه سال جاری به پایان رسید. در این مدت 53 هزار و 620 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند.

رقابت متقاضیان شرکت در آزمون قرآن و عترت ارشاد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه در 280 حوزه امتحانی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

«مرتضی خدمتکار» رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از اعلام نتایج سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند به درگاه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت به نشانی http://www.quranedu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول