اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین در گفت‌وگو با فارس:

اساسنامه انجمن خادمان قرآن به تصویب رسید/ برگزاری دومین مجمع عمومی در شهریور

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به تصویب اساسنامه این انجمن از برگزاری دومین مجمع عمومی خادمان قرآن در شهریورماه، پس از ماه مبارک رمضان در نجف اشرف خبر داد.

اساسنامه انجمن خادمان قرآن به تصویب رسید/ برگزاری دومین مجمع عمومی در شهریور

 «محمدرضا پورمعین» دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به نهایی شدن اساسنامه این انجمن، اظهار داشت: در اساسنامه انجمن خادمان قرآن وظایف، رویکردها و اهداف تبیین شده است تا از این طریق بتوانیم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی کنیم.

اساسنامه انجمن خادمان قرآن به تصویب رسید

وی با بیان اینکه این اساسنامه پس از ساعت‌ها بررسی به تصویب نمایندگان انجمن خادمان قرآن رسید، گفت: اساسنامه این انجمن مراحل ثبت قانونی خود را طی می‌کند و ما در حال تشکیل دومین مجمع عمومی انجمن خادمان قرآنی در نجف اشرف هستیم.

پورمعین با اشاره به اینکه قرار بود مجمع عمومی خادمان قرآن در بازه زمانی نیمه شعبان تا اول رمضان برگزار شود، افزود: به دلیل برخی مشکلات این مجمع عمومی پس از ماه مبارک رمضان یعنی شهریورماه برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن خادمان قرآن با بیان اینکه بر اساس این مصوبه عضویت و لغو عضویت خادمان قرآن بر عهده انجمن است، خاطر نشان کرد: در جلسه قبل درباره ترکیب هیأت امنای این اساسنامه بحث و بررسی شد اما برای اعلام مصوبات آن باید منتظر ثبت نهایی انجمن باشیم.

اعضای هیأت امنای انجمن خادمان قرآن

وی درباره هیأت امنای انجمن خادمان قرآن، گفت: وزیر ارشاد، معاونت قران و عترت ارشاد، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دبیر انجمن خادمان قرآن و نمایندگان مجامع تخصصی اعضای هیأت امنای این انجمن هستند.

به گزارش فارس، انجمن خادمان قرآن سال گذشته تشکیل شد و نخستین مجمع عمومی آن دی‌ماه سال گذشته با حضور 160 خادم قرْآن در مشهد مقدس برگزار شد که در این همایش با توجه به رشته‌های مختلف 8 کمیته تخصصی تشکیل و اقدام به فعالیت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول