اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزارت خارجه کوبا خبر داد

۲۷ فوریه دور دوم مذاکرات کوبا و آمریکا

به گزارش وزارت خارجه کوبا، این کشور و آمریکا دور دوم مذاکرات خود درباره از سرگیری روابط دیپلماتیک بین این دو کشور را هفته آینده برگزار خواهند کرد.

۲۷ فوریه دور دوم مذاکرات کوبا و آمریکا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «پرنسالاتینا»، وزارت امور خارجه کوبا طی بیانیه‌ای گزارش داد که این کشور و آمریکا دور دوم مذاکرات خود درباره از سرگیری روابط دیپلماتیک بین این دو کشور را در 27 فوریه سال جاری ( 8 اسفند 93) برگزار خواهند کرد.

بر اساس این بیانیه، هیئت نمایندگی کوبا برای انجام این مذاکرات با آمریکا توسط «خوزه‌فینا ویدال فرئیرو» مقام ارشد وزارت امور خارجه کوبا برای روابط با آمریکا رهبری خواهد شد.

«جین ساکی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز این نشست را که هفته آینده در «واشنگتن» (پایتخت آمریکا) برگزار خواهد شد، تایید کرد.

17 دسامبر 2014 (26 آذر 93)، «باراک اوباما» و «رائول کاسترو» رؤسای جمهور آمریکا و کوبا با اعلام آغاز یک روند برای عادی‌سازی روابط دو جانبه که به مدت نیم قرن از هم گسیخته است، جهان را شگفت‌زده کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول