اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی در گفت‌وگو با فارس:

زمان برگزاری مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» تغییر می‌کند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به نقاط ضعف و قوت هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» از پیشنهاد تغییر زمان برگزاری این مسابقات در سال آینده خبر داد.

زمان برگزاری مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» تغییر می‌کند

حجت‌الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به نقاط مثبت و منفی مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»، اظهار داشت: امسال به دلیل اینکه نخستین تجربه اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی برای اجرای هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» بود برگزاری این مسابقات با فراز و نشیب‌هایی همراه شد.

وی به برگزاری جلسه‌ای برای آسیب‌شناسی مسابقات قران «نورالهدی»، افزود: برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف هفتمین دوره مسابقات قران «نورالهدی»، جلسه‌ای برگزار شد تا این مسابقات در سال آینده با ضریب خطای کمتری برگزار شود.

حجت‌الاسلام کوششی توجه به مؤسسات قرآنی و مشارکت آنها را یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت برگزاری هفتمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی» عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات، مؤسسات قرآنی بیش از دوره‌های گذشته فعال شدند که این امر می‌تواند باعث تقویت توانمندی‌ها و جذب افراد به مؤسسات قرآنی مردمی شود.

وی درباره نقاط ضعف این دوره از مسابقات قرآن «نورالهدی» نیز خاطر نشان کرد: هفتمین دوره این مسابقات به دلیل هم‌زمانی با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان شاهد کاهش تعداد متقاضیان شرکت در این مسابقات نسبت به سال گذشته بود به همین جهت در جلسه آسیب‌شناسی پیشنهاد تغییر زمان برگزاری این مسابقات مطرح شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با بیان اینکه هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» تغییر خواهد کرد، گفت: زمان برگزاری مسابقات قرآنی از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین جهت در جلسه پیشنهاد دادیم این مسابقات در ماه مبارک رمضان یا تابستان برگزار شود که البته تحقق این امر نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد.

به گزارش فارس نام‌نویسی در هفتمین دوره مسابقات قرآن تفسیر «نورالهدی» پنجم شهریور آغاز شد و 20 آبان‌ماه به پایان رسید که در این مدت 9 هزار و 341 نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کردند. این مسابقات 14 آذرماه به صورت هم‌زمان در کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول