اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

کوششی به فارس خبر داد

تمدید نام‌نویسی مسابقات قرآن «نورالهدی» تا 20 آبان‌ماه

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به استقبال مردم از مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»، گفت: ثبت‌نام در هفتمین دوره این مسابقات تا 20 آبان‌ماه تمدید شد.

تمدید نام‌نویسی مسابقات قرآن «نورالهدی» تا 20 آبان‌ماه

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مسابقات قرآنی «نورالهدی» هر سال به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود اما با توجه به تحقق مطالبه رهبری برای واگذاری اجرای برنامه‌ها به نهادهای مردمی، امسال برگزاری این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی کشور واگذار شده است.

 هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در دو رشته تفسیر یک جزء (جزء 21 قرآن کریم) و تفسیر سه جزء (اجزای 21، 22 و 23 قرآن کریم) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «حسین کوششی» مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: نام‌نویسی در این مسابقات از پنجم شهریورماه سال جاری آغاز شد و قرار بود تا 31 شهریورماه پایان یابد اما با توجه به استقبال مردم قرآن‌دوست کشورمان، ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات «نورالهدی» تا 20 آبان‌ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان به دست ما نرسیده است، تصریح کرد: به دلیل اینکه ثبت‌نام از متقاضیان از طریق مؤسسات منتخب استان‌های مختلف و همچنین از طریق سایت صورت می‌گیرد، آمار افرادی که در این دوره از مسابقات نام نویسی کرده‌اند هم اکنون در مؤسسات استانی در حال جمع‌آوری و شمارش است.

وی ادامه داد: هفتمین دوره مسابقات قرآنی «نورالهدی» پایان آبان‌ماه به صورت هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سال گذشته در ششمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» بیش از 13 هزار نفر شرکت کردند که امسال با توجه به پیش‌بینی مسئولان، تعداد متقاضیان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول