اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نتایج مسابقات قرآن «نورالهدی» هفته اول دی‌ماه اعلام می‌شود

مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» 14 آذرماه به همت مؤسسات قرآنی مردمی کشور برگزار شد که بر اساس پیش‌بینی مسئولان نتایج این مسابقات هفته اول دی‌ماه اعلام می‌شود.

نتایج مسابقات قرآن «نورالهدی» هفته اول دی‌ماه اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مسابقات قرآن «نورالهدی» به عنوان بزرگ‌ترین مسابقات تفسیر قرآن هر سال به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود اما با توجه به اهمیت واگذاری برنامه‌ها به بخش‌های خصوصی امسال برگزاری این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور واگذار شد.

ثبت‌نام در هفتمین دوره مسابقات قرآن «نورالهدی» از پنجم شهریورماه آغاز شد و قرار بود تا 31 شهریورماه به پایان برسد اما با توجه به برنامه‌ریزی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور نام‌نویسی در این مسابقات تا 20 آبان‌ماه تمدید شد.

با توجه به اینکه شرکت در این مسابقات به دو صورت اینترنتی و حضور در مؤسسات قرآنی فراهم شده بود بر اساس گزارش‌های اعلام شده 8 هزار و 237 نفر به صورت اینترنتی و حدود دو هزار نفر با مراجعه به مؤسسات قرآنی اقدام به ثبت‌نام کردند.

طبق برنامه مسئولان برگزاری مسابقات قرآن «نورالهدی» این مسابقات در 31 آذرماه پیش‌بینی شده بود اما به درخواست اتحادیه‌های استانی زمان برگزاری مسابقات «نورالهدی» 2 هفته به تعویق افتاد به طوری که این مسابقات روز جمعه 14 آذرماه در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

ثبت‌نام بیش از 10 هزار نفر در مسابقات «نورالهدی»

حجت‎الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به ثبت‌نام بیش از 10 هزار نفر در مسابقات «نورالهدی» اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته تفسیر یک جزء(جزء 21) و سه جزء (اجزای 21، 22 و 23) 14 آذرماه به صورت هم‌ز‌مان در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتایج نهمین دوره مسابقات قران «نورالهدی» هفته اول دی‌ماه اعلام می‌شود، افزود: برای پذیرفته‌شدگان جوایز ارزنده‌ای همچون کمک‌هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش فارس، هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» برای نخستین بار به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور 14 آذرماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول