اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/23

گازرسانی به 4 روستای شفت در دهه فجر

فرماندار شفت از گازرسانی به چهار روستا و افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

گازرسانی به 4 روستای شفت در دهه فجر

یونس محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس آخرین برنامه‌های امسال و در راستای تکمیل پروژه‌های سال‌های گذشته تعداد 278 پروژه نیمه تمام خرد و کلان در شفت داریم که شاخص‌ترین آن چهاربانده شدن ملاسرای شفت‌ ـ‌ زنجان، سد مخزنی لاسک، بیمارستان 32 تختخوابی و ... است.

وی میزان پیشرفت این پروژه‌ها را بین 75 تا 80 درصد عنوان کرد و افزود: امسال 75 درصد اعتبارات اختصاص یافته که می‌تواند میزان پیشرفت پروژه‌ها را افزایش دهد.

فرماندار شفت افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان را یکی از پروژه‌های مهم در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌های تعریف شده امیدواریم این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی درباره زیرساخت‌های شهرستان شفت تصریح کرد: شفت دارای 96 روستا است که بر اساس آخرین اطلاعات از 522 راه روستایی، 53 درصد دارای آسفالت است.

محمودی با بیان اینکه گازرسانی چهار روستا در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از 96 روستا 51 درصد در حال گازرسانی است که چهار روستا در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی گازرسانی 29 روستای شفت را مشمول بند «ق» برنامه پنجم ذکر کرد و گفت: طبق این بند، پروژه‌ها بر اساس توانمندی از صفر تا 100 در اختیار بخش‌خصوصی قرار می‌گیرد که در شفت گازرسانی 29 روستا مشمول این بند شدند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه آمادگی داریم در بخش ورزشی و درمانی بتوانیم پروژه‌هایی به بخش خصوصی واگذار کنیم، تصریح کرد: هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته و تسریع در اجرای پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی از دعوت تعدادی سرمایه‌گذاران داخلی و مقیم خارج از کشور به شفت خبر داد و یادآور شد: طرح‌های قابل واگذاری به این سرمایه‌گذاران را به استان منعکس کردیم و تمام بسترها برای جذب بخش خصوصی فراهم است.

محمودی با تصریح بر اینکه یک ناحیه صنعتی شفت به عنوان یک بسته سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی تعریف شده است، گفت: پس از پایان استعلام، شاهد تولید ماشین‌های برقی بدون استفاده از بنزین با اشتغالزایی حدود 500 تا 600 نفر در این ناحیه صنعتی می‌شویم.

وی درباره عملیات سد مخزنی لاسک، متذکر شد: لاسک چهارمین سد مخزنی گیلان است و در یک پروسه چهار ساله پیمانکار موظف است این پروژه را به اتمام برساند.

انتهای پیام/2300/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول