اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

دهه فجر فرصتی برای خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دهه فجر فرصتی برای تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان است.

دهه فجر فرصتی برای خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان، اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که حیات ما را در نظام اسلامی و الهی قرار داده است و قطعاً خداوند کمک می‌کند تا بتوانیم این سرمایه گرانقدر نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) احیاگر دین اسلام هستند و عنوان وحدت کلمه‌ای که مورد تاکید داشتند، رمز یک مفهوم و معنای استراتژی بود که رهبر معظم انقلاب نیز با عنوان وفاق ملی از آن یاد می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی کرمان ادامه داد: دهه فجر یکی از فرصت‌ها برای بیان برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به منظور این شکرگذاری است.

‌وی خاطرنشان کرد: یکی از ترفندهای دشمن این است که نظام دینی و اسلامی ناکارآمد جلوه دهد و دهه فجر فرصتی است که ما خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان عرضه کنیم.

صدفی با اشاره به محور برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه جایگاه رفیع ولایت به عنوان نخستین موضوع برنامه‌های این ایام است.

وی با تاکید بر بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: در کنار برنامه‌های شاد و متنوع باید به بیان دستاوردهای نظام نیز بپردازیم.

این مسئول ادامه داد: فراگیر بودن برنامه‌ها و توجه به اقشار مختلف جامعه، توجه به جوانان و سپردن مسئولیت برنامه‌ریزی به آنها، ایجاد فضای شادی و نشاط در حدود متعارف، نوآوری، محتوابخشی و تاثیرگذاری را در برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار دهیم.

وی شعار دهه فجر سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» عنوان کرد و گفت: عنوان‌هایی که برای روزهای دهه فجر مشخص می‌شود به منظور محوریت برنامه‌ها است و جنبه شعاری و تشریفاتی ندارد.

مسئول شورای هماهنگی کرمان با اشاره به برگزاری همایش استانی ستاد دهه فجر استان کرمان در 22 دی ماه بیان کرد: کمیته‌ها جلسات برنامه‌ریزی خود را هر چه سریع‌تر تشکیل داده و تا قبل از برگزاری همایش استانی برنامه‌های خود را به شورای هماهنگی ارائه دهند.

صدفی افزود: همایش استانی ستاد دهه فجر با حضور استاندار، مدیران کل و نمایندگان آنها در ستاد تشکیل می‌شود.

وی همچنین با قدردانی از مردم کرمان در حضور حماسی 9 دی مطرح کرد: مردم کرمان در تجمع 9 دی امسال خوش درخشیدند و کرمان نیز به عنوان استان‌های نمونه کشوری در این روز معرفی شد.

این مسئول با اشاره به همایش‌های تبیینی متعدد در ارتباط با 9 دی در استان کرمان تصریح کرد: تجمع 9 دی نماد وفاداری و عشق مردم به ولایت را به درستی به نمایش گذاشت.

صدفی ادامه داد: حضور مردم در بزرگداشت 9 دی، حضوری ارزشمند، دشمن‌شکن و پیام‌آور وفاداری به نظام و ولایت و برائت از فتنه و فتنه‌گران بود.

وی با قدردانی از فعالیت گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف در برگزاری حماسه باشکوه 9 دی در کرمان عنوان کرد: استانداری و دستگاه‌های اجرای هماهنگی خوبی را در این زمینه انجام دادند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/80017/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول