اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

دهه فجر خون‌بهای هزاران شهید و جانباز است

امام جمعه کوهدشت گفت: دهه فجر خون‌بهای هزاران شهید و جانباز است.

دهه فجر خون‌بهای هزاران شهید و جانباز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، ابراهیم طهماسبی عصر امروز در جلسه‌ بررسی مراسم دهه فجر در این شهرستان در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم ارزشی و پایه‌ای، همه مسئولان باید تلاش خود را دوچندان کنند.
وی، خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم‌های دهه فجر نسبت به سال‌های قبل شد و ادامه داد: دهه فجر یادگار حضرت امام(ره)، خون‌بهای هزاران شهید و جانباز است.
این مسئول خطاب به مسئولان شهرستان کوهدشت، گفت: با تلاش و همکاری با ستاد دهه فجر در بهتر برگزار شدن این مهم اقدام کنید.
طهماسبی بیان کرد: امیدوارم وحدت و برادری در بین مسئولان ما بیشتر شود، تا در خدمت‌رسانی به مردم که ولی نعمت ما هستند، پیشتاز باشند.
این مسئول اضافه کرد: مسئولان باید در تکریم ارباب رجوع و صدق در قول و عمل تلاش کرده و از غیبت و تهمت پرهیز کنند.
 امام جمعه کوهدشت بیان کرد: این مسئولیت‌ها دست به دست می‌گردد و متعلق به قشر، دسته، گروه و حزب خاصی نیست، بلکه همه باید در زیرچتر ولایت و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در خدمت به اسلام و مسلمانان لحظه‌ای غافل نشویم.
وی عنوان داشت: دشمنان ما درصدد هستند تا با ایجاد نفاق، شک و گمان‌های بد ما را از اهدافمان دور کنند، بنابراین تنها راه از بین بردن این کینه دشمن وحدت، گذشت، مهربانی و خوش‌اخلاقی به کار بگیریم و از مسئولان کمیته‌های مختلف و دبیر ستاد دهه فجر کوهدشت انتظار داریم در جلسات آینده عملکرد خود را در این خصوص اعلام کند.
در ادامه این جلسه محمدکرم محمدی فرماندار کوهدشت نیز ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: امیدوارم با همدلی و وفاق در بین مسئولان و اطاعت از رهبر نظام که در رأس همه قرار دارند، بتوانیم کوهدشت را به نقطه‌ای که شایسته آن است، برسانیم.

انتهای پیام/2304/ذ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول