اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/8

گازرسانی به تنها شهر باقی‌مانده رودبار در دهه فجر

فرماندار رودبار گفت: دهه فجر امسال «بره‌سر» که تنها شهر باقی‌مانده از گاز بود، گازرسانی می‌شود و با افتتاح این پروژه گازرسانی، دیگر شهری بدون گاز در رودبار وجود ندارد.

گازرسانی به تنها شهر باقی‌مانده رودبار در دهه فجر

سیدمحمد احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به آمادگی این شهرستان برای دهه فجر امسال اظهار کرد: امسال دولت در دهه فجر با آمادگی کامل و تمام توان دستاوردهای یک ساله خود را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر رودبار با 17 کمیته اصلی و هفت ستاد فرعی فعال شده است، افزود: دولت با حمایت‌های بی‌دریغ مردم و رهبر معظم انقلاب بر سر کار آمده و توانسته تا به امروز توفیقات بسیار خوبی را در مدت عمر کوتاه خود به دست آورد.

فرماندار رودبار ایران اسلامی را کشوری امن با بسترهای مناسب خواند و ادامه داد: در شهرستان رودبار پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه بسیار ارزشمند و خوبی انجام شده و با همت و تلاش دولت‌مردان تمام عزم خود را برای پیشبرد اهداف کشور و خدمت به مردم شهر جزم کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید با عملکرد صادقانه و شور و نشاط و امید بتوانیم در دل مردم رسوخ کنیم تا امید در مردم مضاعف شود، تصریح کرد: شهرداران، بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد کارایی خود را از طریق رسانه‌های جمعی و گروهی به اطلاع مردم برسانند تا مردم با عملیات عمرانی دولت آشنا شوند.

احمدی‌ درباره مهم‌ترین پروژه دهه فجر رودبار خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال «بره‌سر» که تنها شهر باقی‌مانده از گاز بود، گازرسانی می‌شود و با افتتاح این پروژه گازرسانی دیگر شهری بدون گاز در رودبار وجود ندارد.

انتهای پیام/2300/ب20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول