اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جوادآباد مطرح کرد

بهره‌برداری از 37 پروژه عمرانی در دهه فجر

بخشدار جوادآباد در دیدار با رؤسای ادارات راه، آبفای روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهره‌برداری 37 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 37 پروژه عمرانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید همایون عباسی ظهر امروز در دیدار با رؤسای ادارات راه، آبفای روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران اظهار داشت: به‌مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، 37 پروژه عمرانی در بخش جوادآباد آغاز شده است که تلاش داریم با همت مسئولان در ایام الله دهه فجر تعدادی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

بخشدار جوادآباد در این نشست با اشاره به اینکه عملیات بهسازی معابر در روستاهای بخش جوادآباد آغاز شده است از رئیس اداره آبفای روستایی خواست تا عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهایی که بهسازی آن در دستور کار بخشداری قرار دارد با جدیت بیشتری بررسی و آغاز شود.

عباسی افزود: اصلاح شبکه آب در روستاهایی که از شبکه آبرسانی قدیمی برخوردارند امری ضروری است و نمی‌توان از آن اجتناب کرد به همین منظور این روستاها در فاز دوم پروژه بهسازی معابر و آسفالت قرار دارند.

نماینده عالی دولت در بخش جوادآباد با تاکید بر حفظ و نگهداری از مسیرهایی که آسفالت خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه با تعامل و مکاتبه با سایر ادارات خدمات‌رسان و دهیاری‌های تابعه بخش جوادآباد بعد از اتمام عملیات آسفالت تا دو سال بعد از آن مجوز حفاری به ادارات خدمات‌رسان ارائه نخواهد شد تا این بهسازی‌ها به شکل مطلوبی باقی بماند.

عباس علیخانیان رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا نیز افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده به زودی کار بهسازی چهار روستا از 10 روستایی که در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است را آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: بنیاد مسکن با اعطای تسهیلات و نظارت بر ساختمان‌های روستایی که در مقاوم‌سازی مسکن مشکل دارند را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند تا در مواقع ضروری و بحرانی‌ با مشکلات جدی مواجه نشویم.

انتهای پیام/2462/الف30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول