اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی گلستان:

سارقان خانه‎های ویلایی گرگان دستگیر شدند/ اعتراف سارقان به 30 فقره سرقت

جانشین انتظامی گلستان از دستگیری و اعتراف سارقان خانه‎های ویلایی گرگان به 30 فقره سرقت خبر داد.

سارقان خانه‎های ویلایی گرگان دستگیر شدند/ اعتراف سارقان به 30 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه طی 6 ماه نخست سال جاری، سه باند قاچاق اشیاء عتیقه در سطح استان متلاشی شد.

وی ادامه داد: در همین راستا 926 قطعه اشیاء عتیقه کشف و شش نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی این مدت در همین راستا 3 تن و 164 کیلوگرم ماهی قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

جاویدان، طرح عملیاتی مبارزه با مواد دخانی را از دیگر ماموریت‎ها و اقدامات انتظامی استان عنوان کرد و افزود: طی شش ماه نخست امسال 16 هزار و 541 پاکت سیگارت قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

اعتراف سارقان سابقه‎دار به 30 فقره سرقت منزل در گرگان

جانشین انتظامی گلستان با اشاره به اهمیت مبارزه با سرقت برای افزایش سطح احساس امنیت در جامعه اظهار داشت: در روزهای گذشته ماموران انتظامی شهرستان گرگان در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان موفق شدند سارقان منازل ویلایی را دستگیر کنند.

جاویدان بیان کرد: روش سارقان اینگونه بود که آنان پس از شناسایی منازل مورد نظر و اطمینان از خالی بودن آن، در یک فرصت مناسب به روش توپی‎زنی و شکستن قفل وارد منازل شده و پس از سرقت اموال و وجوه نقد از محل متواری می‎شدند.

وی اضافه کرد: در همین راستا این سارقان پس از مدتها کار اطلاعاتی و پلیسی و با بکارگیری گشت‎های منظم از قرارگاه مبارزه با سرقت در حین انجام سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

جاویدان متذکر شد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از این سارقان دارای 10 فقره سابقه سرقت است که در همین راستا یک دستگاه سواری پژو پارس نقره‎ای نیز توقیف شد.

جانشین انتظامی استان گلستان تصریح کرد: متهمان تا کنون به 30 فقره سرقت در نقاط مختلف شهر گرگان اعتراف کردند و در بازرسی از محل زندگی این سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه، لب‌تاپ، لوازم آرایشی و چند قطعه طلا و جواهرات کشف و ضبط شد.

وی در پایان ابراز داشت: در حال حاضر نیز تحقیقات بیشتر برای کشف سرقت‎های دیگری که ممکن است توسط این سارقان انجام شده باشد ادامه دارد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول