اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد

لزوم حضور محسوس و نامحسوس پلیس گلستان برای امنیت مدارس و مراکز آموزشی

فرمانده انتظامی گلستان بر حضور محسوس و نامحسوس پلیس گلستان برای برقراری امنیت مدارس و مراکز آموزشی از امروز تأکید کرد.

لزوم حضور محسوس و نامحسوس پلیس گلستان برای امنیت مدارس و مراکز آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امشب در جمع خبرنگاران استان با اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت کامل دانش‌آموزان در ایام مدارس، اظهار داشت: افزایش حجم آمد و شد خودروها و عبور و مرور همزمان با فصل بازگشایی مدارس یکی از دغدغه‌های پلیس در آغاز مهر ماه هر سال است.

وی گفت: دغدغه برخی از خانواده‎ها در تامین امنیت دانش‎آموزان، ضرورت برنامه‎ریزی بیشتر سایر سازمان‎ها و نهادها را در تحقق بخشی به مطالبات به حق شهروندان را می‎طلبد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم است به منظور بهره‎برداری از ظرفیت‎های مختلف فرهنگی و اجتماعی در حمایت از طرح تامین نظم و امنیت بازگشایی مدارس با هماهنگی‎های لازم با ادارات ذیربط فراهم شود.

برخورد جدی پلیس با متخلفان حاشیه مدارس

میرفیضی با اشاره به برنامه ویژه پلیس در راستای اجرای این طرح گفت: در این خصوص هماهنگی‎های لازم با سازمان‎های ذیربط از جمله آموزش و پرورش به عمل آمده و نسبت به مطالبات به حق شهروندان برنامه‎های ویژه‎ای در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر آگاه‎سازی خانواده‎ها و دانش‎آموزان و مسئولان ادارات آموزش و پرورش نسبت به بکارگیری راهکارهای پیشگیرانه تصریح کرد: لازم است در این خصوص با برگزاری کلاس‎های آموزشی نسبت به مقابله با تهدیدات و آسیب‎های مبتلابه دانش‎آموزان اقدام گردد.

فرمانده انتظامی گلستان ارائه مطالب و هشدارهای انتظامی و پلیسی به خانواده‎ها و دانش‎‎آموزان را از دیگر ماموریت‎های پلیس در آستانه بازگشایی مدارس عنوان و تصریح کرد: پلیس به شدت با متخلفان حاشیه مدارس برخورد قانونی خواهد داشت.

میرفیضی در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت مدارس از امروز در تمامی مدارس و مراکز آموزشی ابراز داشت: پلیس امنیت محیط مدارس و مراکز آموزشی را با حضور محسوس و نامحسوس خود به بهترین شکل فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول