اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

انجام بیش از 120 هزار عملیات پلیسی در گلستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از انجام بیش از 120 هزار عملیات پلیسی طی 6 ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

انجام بیش از 120 هزار عملیات پلیسی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به اهمیت ارتباط مردم با پلیس برای انجام خدمات بهتر به شهروندان، اظهار داشت: تعامل و مشارکت هرچه بیشتر مردم با پلیس در راستای تامین امنیت جامعه یکی از مسائل بسیار مهم و اساسی است.

وی با تأکید بر بکارگیری راهکارهای پیشگیرانه در راستای کاهش وقوع جرائم، افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه می‎توانند همیار پلیس در راستای تامین امنیت جامعه باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تماس مردم با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 برای افزایش سطح امنیت و تعامل با پلیس است و در همین راستا در 6 ماه نخست سال جاری 210 هزار و 667 شهروند گلستانی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 تماس برقرار کردند.

جاویدان تأکید کرد: برقراری این میزان تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 66 درصد رشد داشته است که این نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.

وی اضافه کرد: تا به امروز 120 هزار و 667 مورد از تماس‎های شهروندان منجر به عملیات پلیسی و حضور ماموران در صحنه‎های جرم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: طی این مدت 73 هزار و 147 نفر از شهروندان نیز در تماس با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اطلاعات و راهنمایی‎های خود را از پلیس دریافت کرده‎اند.

جاویدان با اشاره به افزایش تماس‎های غیرضروری مردم با 110 طی این مدت اشاره کردو از شهروندان خواست با توجه به حجم بالای ماموریت‎های پلیس 110 از برقراری تماس‎های غیرضروری جدا خودداری کنند.

مواد مخدر مادر تمام جرائم است / برگزاری 164 جلسه آگاه‎سازی برای پیشگیری از اعتیاد

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: نگاه دین به مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم است و متاسفانه امروز جوانان زیادی که با ارزش‎ترین سرمایه‎های کشور هستند قربانی این پدیده خانمان‎سوز می‎شوند.

جاویدان بیان کرد: مواد مخدر بخصوص مصرف آن مادر تمام جرائم است و موضوع مبارزه با مواد مخدر موضوعی نیست که یک نهاد بتواند به صورت 100 درصد موفق عمل کند و نیاز است تمام دستگاه‎ها در این امر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به آنکه پیشگیری در معضل‎ها و جرائم گوناگون همیشه موثرتر و کم‎هزینه‎تر از مقابله و درمان آن است پلیس گلستان تا به امروز در سال جاری 164 جلسه آموزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر را برگزار کرده است و بیش از 22 هزار بسته آموزشی هم در استان توزیع شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان تأکید کرد: با توجه به اینکه موضوع اعتیاد به مواد مخدر در مواردی در سنین پایین نیز رخ داده که این امر باعث آسیب بسیار شدید و آثار مخرب جبران‎ناپذیری را هم در جامعه خواهد داشت تا به امروز در سال جاری 62 مورد از کلاس‎های آموزشی و آگاه‎سازی دانش‎آموزان در سطح مدارس استان گلستان انجام شده است.

انتهای پیام/83004/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول