اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نامزد حزب سوسیالیست برزیل به خرابکاری در انتخابات محکوم می‌شود

رئیس حزب کارگران برزیل نامزد حزب سوسیالیست این کشور را رسما به ایجاد خرابکاری در تبلیغات انتخاباتی محکوم کرد.

نامزد حزب سوسیالیست برزیل به خرابکاری در انتخابات محکوم می‌شود

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «روئی فالکائو» رئیس حزب کارگران برزیل که از انتخاب مجدد «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند به طور رسمی «مارینا سیلوا» نماینده و نامزد حزب سوسیالیست برزیل را به علت تلاش برای خرابکاری در مبارزات انتخاباتی محکوم خواهد کرد.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: مدیر حزب کارگران برزیل اعلام کرد که نامزد حزب مخالف یعنی «مارینا سیلوا» را به علت اقدام به بدنام کردن «دیلما روسف» در مبارزه انتخاباتی محکوم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما او را محکوم می‌کنیم زیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که حزب کارگران قابل اعتماد نیست به این علت که برای مدت 12 سال یک مدیر را برای دستبرد به شرکت ملی «پتروبراس» در جایگاه خود نگه داشته است.

نامزد حزب سوسیالیست برزیل ضمن ابراز این سخنان تلاش کرد در مبارزه انتخاباتی «روسف» خرابکاری کند و به موضوع «پائولو روبرتو کوستا» رئیس سابق شرکت ملی «پتروبراس» که به علت پول‌شویی و فساد مالی در زندان به سر می‌برد اشاره کرد؛ «کوستا» خود را از این اتهامات مبرا دانسته و وزرا و نمایندگان حزب حاکم را به گرفتن رشوه محکوم کرده است.

طبق گفته «فالکائو»، «سیلوا» به این موضوع اشاره کرده که حزب کارگران همچنان به انجام اقدامات فسادی مشغول است و از افراد صادق خواسته تا سازمان‌های سیاسی خود را از نو بنا کنند؛ به این ترتیب او قصد داشت در دل رای‌دهندگانی که از رئیس جمهور کنونی حمایت می‌کنند شک و دودلی ایجاد کند زیرا «روسف» از بند 325 قانون انتخابات که برای هرگونه افترای تبلیغاتی مجازات‌هایی قرار داده استفاده خواهد کرد.

اخیرا حزب کارگران نسبت به پیشنهادهای «سیلوا» و «آئسیو نوس» دیگر نامزد انتخاباتی مبنی بر کاهش وزارت‌خانه‌ها و تجهیزات مالی عمومی هشدار داد؛ این نامزد انتخاباتی امکان دارد علاوه بر پرداخت جریمه به علت اتهامات وارده به 3 ماه تا یک سال زندان نیز محکوم شود.

به گزارش فارس، انتخابات ریاست جمهوری برزیل در تاریخ 5 اکتبر سال جاری (13 مهر) برگزار خواهد شد.

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته «دیلما روسف» و «مارینا سیلوا» به ترتیب بیشترین درصد آرا را در این انتخابات به خود اختصاص خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول