اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مبارزات نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری برزیل

کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری برزیل در یک ماه باقی مانده از زمان تبلیغاتی خود در حال ارائه آخرین استراتژی‌ها و طرح‌های مورد نظر جهت دستیابی به پیروزی نهایی می‌باشند.

مبارزات نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری برزیل

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، نامزدهای ریاست جمهوری برزیل طی یک ماه باقی مانده از زمان تبلیغات، درحال استفاده از آخرین استراتژی‌ها و اقدامات خود جهت پیروزی و جذب آراء در انتخابات ریاست جمهوری این کشور می‌باشند.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: به گفته «رویی فالکائو» یکی از اعضای حزب کارگران برزیل «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور با احتمال برخورداری از 37 درصد آراء طی این زمان باقی مانده، سفرهای تبیغاتی، شرکت و سخنرانی در مجامع عمومی و همچنین مذاکره و بهبود شرایط کشاورزان را در رأس اقدامات خود قرار داده است.

«فالکائو»  در ادامه افزود که تعداد طرفداران «روسف» با تجمع مردم در خیابان‌ها و شنیدن سخنان وی نیز رو به افزایش خواهد رفت.

به عقیده «فالکائو» مقایسه برنامه‌های دولت «روسف» با دیگر رقیبانش خصوصا «مارینا سیلوا» یکی از مهمترین استراتژی‌های وی در این دوره از رقابت به شمار می‌رود.

طبق تحقیقات انجام شده از سوی مرکز مطالعات افکار عمومی و آمار برزیل «مارینا سیلوا» با احتمال برخورداری از 33 درصد آراء در جایگاه دوم پس از «روسف» قرار گرفته است.

«سیلوا» که در این زمان باقی مانده سخنرانی و اعلام برنامه‌هایش را به صورت علنی برای کشاورزان، کارمندان و اقشار گوناگون جامعه پیش روی خود قرار داده مهمترین رقیب «روسف» در این انتخابات تلقی می‌شود.

به گزارش فارس، بر اساس نتایج مرکز مطالعات افکار عمومی و آمار برزیل، انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دلیل اختلاف کم بین 2 نامزد حزب کارگران و سوسیالیست به دور دوم کشیده خواهد شد.

این در حالی است که طبق محاسبات انجام شده «آئسیو نوس» نامزد حزب سوسیال دموکرات عملا از این بازی انتخاباتی خارج بوده و در همین مرحله اول از دور رقابت خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول