اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

هشدار روزنامه‌نگار ونزوئلایی در خصوص ادامه حضور مزدوران در این کشور

یک روزنامه‌نگار ونزوئلایی در برنامه تلویزیونی هفتگی‌اش در روز گذشته اعلام کرد که کودتا علیه دولت «نیکلاس مادورو» از جانب اپوزیسیون در این کشور همچنان ادامه دارد.

هشدار روزنامه‌نگار ونزوئلایی در خصوص ادامه حضور مزدوران در این کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «خوسه ویسنته»، روزنامه‌نگار ونزوئلایی طی برنامه تلویزیونی هفتگی‌اش گفت: پیش‌بینی می‌شود در کودتای ضد‌دولتی ونزوئلا در ماه جاری، مزدوران و تروریست‌هایی از کشورهای گواتمالا، مکزیک، ال‌سالوادور و دیگر کشورهای آمریکای مرکزی برای شرکت در اقدامات خرابکارانه توسط باندهای سازمان یافته، حضور داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر تمایل جناح راست‌گرای افراطی به ادامه ارتکاب اعمال خشونت‌آمیز و تروریستی در ونزوئلا تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های فراوانی از جانب شرکت‌های تجاری مورد حمایت این گروه برای ایجاد آشوب در کشور شده است.

خبرگزاری «AVN» در این خصوص نوشت: دولت ملی ونزوئلا در حال شناخت و بررسی این عوامل و برنامه‌ریزی‌ها بوده و برای رویارویی با هرگونه حمله از سوی این جناح به کمک نیروهای مسلح ملی بولیواری، مردم و همبستگی گسترده‌ای از سوی جوامع بین‌المللی نیاز دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول