اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ابراز تاسف «مادورو» از اقدامات اپوزیسیون ونزوئلا

رئیس‌جمهور ونزوئلا نسبت به مواضع اتخاذشده توسط رهبران اپوزیسیون ونزوئلا در رابطه با طرح‌های ترور مقامات دولت که مادورو آن‌ها را آشکار ساخت، ابراز تاسف کرد.

ابراز تاسف «مادورو» از اقدامات اپوزیسیون ونزوئلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» در مراسم جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه بولیواری کارگران در کاراکاس (پایتخت ونزوئلا) گفت: مخالفان دولت گویا در یک جهان وارونه زندگی می‌کنند چون بر این باورند که کسی که باید به زندان برود «خورخه رودریگز» شهردار کاراکاس، می‌باشد.

خبرگزاری تله سور در این باره نوشت، رئیس دولت این طور بیان کرد که آیا «خورخه رودریگز» به دلیل آشکار ساختن یک گروه آدم‌کشی راست‌گرا که طرح ترور مقامات دولت ونزوئلا را برنامه‌ریزی کردند باید به زندان برود!؟

او همچنین اعلام کرد که این طرح‌ها و کودتاهای اپوزیسیون بر اساس مدارک ثبت شده، قانونی، مجاز و رسمی توسط دادگاه‌ها و دادستان کل کشور فاش شده است.

«مادورو» روزنامه «ال اونیورسال» را همدست با برنامه‌های مخالفان دولت دانست به دلیل آنکه این روزنامه گزارشی درست و به موقع از طرح‌های ترور اپوزیسیون در این هفته ارائه نکرده است.

رئیس جمهور ونزوئلا در این نشست اسامی کسانی را که با گام برداشتن در مسیر چاوز، به عنوان فرزندان میهن بولیواری به کشور خود عشق ورزیدند را اعلام کرد.

چهارشنبه گذشته شهردار ونزوئلا، «خورخه رودریگز» شواهدی را مبنی بر ایجاد یک کودتا در دولت که بر اساس یک طرح از ترور مقامات ونزوئلا صورت گرفته را ارائه کرد.

رودریگز گفت که این برنامه‌ریزی‌ها توسط نمایندگان اپوزیسیون و گروهی از بازرگانان ونزوئلایی با حمایت از دولت آمریکا و سفیر ایالات متحده آمریکا در کلمبیا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول