اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

شکایت آرژانتین از یک شرکت آمریکایی

رئیس جمهور آرژانتین از اقدامات یک شرکت آمریکایی در راستای ایجاد فتنه‌های متعدد و رعب و وحشت در سطح این کشور شکایت کرده و عملکرد آن را محکوم کرد.

شکایت آرژانتین از یک شرکت آمریکایی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی سخنرانی در جمعی از مقامات این کشور از اقدامات شرکت آمریکایی «دانلی» مبنی بر اعلام ورشکستگی آرژانتین و وجود مشکلات فراوان در اقتصاد این کشور شکایت کرده و عملکرد آن را جهت ایجاد رعب و وحشت در سطح این کشور مورد محکومیت شدید قرار داد.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: «فرناندز» در طول سخنرانی خود تأکید کرد که دولت، تحت هیچ شرایطی قانونی را برای تحمیل فشار بر مردم وضع نکرده و همیشه به فکر افزایش خدمات جهت حمایت بیشتر از ملت آرژانتین می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعلام ورشکستگی آرژانتین از سوی این شرکت آمریکایی تنها ایجاد وحشت و بی‌نظمی در سطح جامعه آرژانتینی را دنبال می‌کند؛ آمریکا می‌خواهد برای همه این طور وانمود کند که آرژانتین در نظام اقتصادی‌اش دچار شکست و چالش‌های بیشمار شده است.

«فرناندز» در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد که غرب قصد دارد ذهنیت ملت آرژانتین را نسبت به تلاش‌های دولت بدبین کند که این اقدام ما را قطعا مجبور به شکایت و اعتراض در مجامع بین‌المللی می‌کند.

به گزارش فارس، مدتی است که روابط آمریکا و آرژانتین پس از شدت گرفتن پرونده بدهی آرژانتین به صندوق کرکس تیره شده است؛ از این رو رد شکایات و پیشنهادات آرژانتین از یک سو و صدور رأی به نفع صندوق کرکس از سویی دیگر آتش اختلافات را بالا برده تا جایی که برخی از شرکت‌های آمریکایی با پراکندگی شایعاتی قصد برهم زدن آرامش و نظم جامعه این کشور آمریکای جنوبی را نیز دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول