اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ستاد انتخاباتی احمدزی:

هیچ رابطه غیر قانونی با امرخیل نداشتیم/ منبع نوار صوتی را اعلام کنید

ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمدزی با رد هرگونه رابطه غیرقانونی با امرخیل از تیم اصلاحات و همگرایی خواست منبع نوار صوتی که منجر به برکناری امرخیل شد را اعلام کند.

هیچ رابطه غیر قانونی با امرخیل نداشتیم/ منبع نوار صوتی را اعلام کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «حمیدالله فاروقی» یکی از اعضای ستاد انتخاباتی تیم تحول و تداوم شب گذشته اقدام رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل  انتخابات در استعفا از سمت خود را ستود و اظهار داشت: امرخیل تنها و تنها به خاطر منافع ملی از مقامش کناره‎گیری کرد.

فاروقی که در جمع خبرنگارن حاضر شده بود، تصریح کرد: تیم اصلاحات و همگرایی باید در این مورد توضیحات خود را ارائه کند  که نوار صوتی را از کدام مرجع دولت افغانستان و یا شبکه اطلاعات خارجی بدست آورده زیرا جمع آوری این گونه اطلاعات غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: هیچ رابطه‎ای جز ارتباط کاری و قانونی با ضیاءالحق امرخیل نداشته و امرخیل به خاطر منافع ملی افغانستان استعفا داده است.

عصر روز گذشته، ضیاءالحق امرخیل، رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، پس از افشای نوار صوتی و پافشاری تیم اصلاحات و همگرایی از مقامش استعفا کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول