اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در همایش تیم اصلاحات و همگرایی اعلام شد

با آرای پاک وارد کاخ ریاست جمهوری می‎شویم

اعضای تیم «اصلاحات و همگرایی» افغانستان به رهبری «عبدالله عبدالله» در همایشی مشترک با برخی از اعضای پارلمان و مجلس سنای این کشور اظهار داشتند که با آرای پاک وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان می‌شویم.

با آرای پاک وارد کاخ ریاست جمهوری می‎شویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «نثاراحمد حارس» عضو مجلس سنای افغانستان در نشست مشترک اعضای پارلمان و مجلس سنای افغانستان با عبدالله عبدالله یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور اظهار داشت که این تیم انتخاباتی با آرای پاک ملت افغانستان وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور خواهد شد.

حارس افزود: تیم انتخاباتی ما خواستار عدالت و قانون محوری در انتخابات بوده و تقلب را نمی‎پذیرد اما افرادی که خود را مخالف تقلب نشان می‌دادند در انتخابات تقلب کردند.

«صفی‎الله مسلم» عضو پارلمان افغانستان نیز در این نشست اظهار داشت که بر اساس گزارش‎های رسیده به ستاد انتخاباتی عبدالله، آرای برخی ولایت‎های افغانستان بیشتر از جمعیت آن ولایت است و این موضوع هرگز مورد پذیرش این تیم انتخاباتی قرار نخواهد گرفت.

با این حال، «شکیبا هاشمی» عضو دیگر پارلمان افغانستان نیز اظهار داشت: مردم می‌‎دانند که در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تقلب صورت گرفته و کمیسیون‎های انتخاباتی این کشور با سازماندهی تقلب جفای بزرگی به آرای ملت کرده‌اند.

بنابراین کسانی که خود را حامی مردم‎سالاری می‎دانستند با مداخله در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، مردم‎سالاری را زیر سوال بردند.

«داود کلکانی» عضو دیگر این مجلس نیز در این نشست با تأکید به صیانت از آرای پاک ملت اافغانستان اظهار داشت که رئیس جمهور آینده این کشور باید با آرای پاک پیروز انتخابات شود.

وی در ادامه تصریح کرد که برخی از افراد با سازماندهی تقلب‎های گسترده می‎خواهند روند مردم‎سالاری را در افغانستان بدنام کنند.

این در حالی است که ستاد انتخاباتی عبدالله معتقد است: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تقلب‌های گسترده‌ای به نفع تیم رقیب آن‎ها صورت گرفته که می‎تواند نتیجه انتخابات را رقم زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول