اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

زمان‌نامیان خبر داد

برپایی برنامه‌های آموزشی در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

مسئول کارگروه آموزش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

برپایی برنامه‌های آموزشی در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس کمیته آموزش سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برنامه‌های مختلف و متنوعی را جهت آموزش عموم علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

«کامران زمان‌نامیان» مسئول کارگروه آموزش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس در خصوص این برنامه‌ها گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن آموزش قرآن کریم گفت: برنامه‌های آموزشی این دوره از مسابقات با مشارکت نهادهای مختلف مانند شورای عالی قرآن، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اتحادیه‌های قرآنی، فرهنگسرای قرآن، آموزش و پرورش و برخی نهادها در نظر گرفته شده است که با توجه به گفته مقام معظم رهبری در دیدار سال قبل مبنی بر اینکه «چقدر خوب است به آموزش هم توجه داشته باشید» امسال سعی بر افزایش کمی و کیفی این برنامه‌ها داریم.

زمان‌نامیان در خصوص اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: دو هدف عمده در برگزاری کلاس‌هاو دوره‌های آموزشی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دنبال می‌شود که عبارتند از؛ ایجاد انس و الفت بین فعالان قرآنی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی و این اهداف در سه محور کلاس‌ها، غرفه‌ها و جلسات آموزشی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی در کنار مسابقات گفت: دوره‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی یکی از برنامه‌های ما است که هر روز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. همچنین برگزاری دوره‌های ارتقای قاریان در 3 سطح نوجوانان، جوانان و بین‌المللی طی ایام برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

زمان‌نامیان از برگزاری دوره‌های مختلف دیگر قرآنی خبر داد و گفت: در طول این ایام، کلاس‌های نغمات قرآنی، تدبر در قرآن، مفاهیم قرآنی، اخلاق قرآنی و کارگاه وقف و ابتدا برگزار می‌شود که برخی از این دوره‌ها به عنوان آموزش ضمن خدمت دبیران آموزش و پرورش محاسبه خواهد شد. همچنین یکی از دوره‌ها هم به عنوان دوره‌های آموزشی مربیان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دو کلاس ویژه با موضوعات «بهداشت روانی خانواده» و «قرآن و زندگی، نکات تربیتی و حل اختلاف زوجین» خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات دو کلاس آموزشی ویژه عموم علاقه‌مندان با حضور دو تن از اساتید طراز اول روانشناسی برگزار خواهد شد که این کلاس‌ها در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه 6 و 8 خرداد‌ماه برگزار خواهد شد.

مسئول کارگروه آموزش مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری غرفه‌های آموزشی در نمایشگاه جانبی مسابقات خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های ما برپایی غرفه‌های مختلف آموزشی در فضای نمایشگاه جانبی مسابقات است که در روز‌های نمایشگاه برگزار خواهد شد.

زمان‌نامیان در خصوص زمان برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: این کلاس‌ها از ساعت 15 هر روز آغاز و تا ساعت 21 ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول