اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اخبار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

بکار‌گیری ۶۰ اتوبوس برای تسهیل رفت‌‌وآمد/ برگزاری کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان ایرانی و مصری

به منظور تسهیل در رفت و آمد عموم علاقه‌مندان به مسابقات قرآن کریم تعداد ۶۰ اتوبوس از تهران و شهر‌های اطراف مردم را به سالن اجلاس منتقل می‌کنند.

بکار‌گیری ۶۰ اتوبوس برای تسهیل رفت‌‌وآمد/ برگزاری کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان ایرانی و مصری

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 5 خرداد‌ماه 1393 در سالن اجلاس سران آغاز می‌شود و کمیته پشتیبانی مسابقات در قالب 4 کارگروه ترابری، اسکان، سالن اجلاس و تشریفات، کار پشتیبانی و تدارکات سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن را دنبال می‌کند.

کارگروه ترابری مسابقات با همکاری نهادهایی مانند سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شهرداری تهران 45 دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر تهران و 15 اتوبوس از شهرهای حومه مانند کرج، ورامین، شهریار، ساوجبلاغ و لواسان مردم و علاقه‌مندان به حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن را به سالن اجلاس سران انتقال می‌دهند.

این اتوبوس‌ها به صورت روزانه پیش از آغاز مسابقات، علاقه‌مندان را از مبادی تعیین شده به سالن اجلاس سران منتقل و پس از پایان مسابقات، به مبدا باز می‌گردانند.

به گزارش فارس؛ بیش از 20 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی قرآن از کشورهای مصر، عراق و ایران، همزمان با سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران و البرز برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه‌های مدیحه‌سرایی با حضور گروه‌های همخوانی از هفت استان، همزمان با برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مسابقات است که طی 7 روز اجرا می‌شود.

اجرای برنامه ابتهال و اجرای زنده اذان در سالن برگزاری مسابقات، از ویژه برنامه‌های این دوره از مسابقات است.

استعدادیابی قرآنی در رشته حفظ و قرائت قرآن و ارائه مشاوره آموزشی و قرآنی به علاقه‌مندان با حضور 4 نفر از اساتید برجسته قرآنی کشور از مهم‌ترین ویژگی‌ برنامه‌های جنبی در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

بیش از 80 کارگاه آموزشی برای علاقه‌مندان، حافظان، قاریان و جامعه قرآنی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول