اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شورای امنیت برای حل بحران اوکراین امروز تشکیل جلسه می‌دهد

اعضای شورای امنیت سازمان ملل که تاکنون در مورد بحران در اوکراین نتوانسته‌اند به توافقی دست یابند، امروز، چهارشنبه نیز در نشستی پشت درهای بسته رایزنی‌هایی در این مورد انجام خواهند داد.

شورای امنیت برای حل بحران اوکراین امروز تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، اعضای شورای امنیت سازمان ملل امروز، چهارشنبه در نشستی که بصورت غیرعلنی و پشت در‌های بسته برگزار می‌شود، به رایزنی و تبادل نظر در خصوص اوضاع اوکراین خواهند پرداخت.

این مطلب در برنامه کاری امروز شورای امنیت که در پایگاه اینترنتی رسمی سازمان ملل منتشر شده، آمده است. 15 کشور در شورای امنیت عضویت دارند که کشورهای روسیه، آمریکا، چین، انگلیس و فرانسه، اعضای دائم آن هستند.

پیش از این یک مقام آگاه در مقر سازمان ملل به خبرنگار این خبرگزاری گفته بود که در این نشست ویژه شورای امنیت، "ایوان شیمونوویچ" نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور حقوق بشر که هماهنگ کننده فعالیت‌های این سازمان در اوکراین تعیین شده هم حضور خواهد داشت.

روسیه پیش از این از عملکرد شیمونوویچ که به عقیده مقامات مسکو، نگاهی یکجانبه گرایانه و غیرواقعی به اوضاع اوکراین دارد، بشدت انتقاد کرده بود.

ضمن اینکه امروز و فردا (چهارشنبه و پنج شنبه) روسای ستادهای کل نیروهای مسلح 28 کشور عضو ناتو هم در نشست خویش در بروکسل وضعیت کنونی در اوکراین را مورد بررسی قرار خواهند داد و در حاشیه این نشست دیدارهایی با همتایان اوکراینی و گرجستانی خود نیز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ی

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول