اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مرکل: روسیه به نتیجه انتخابات اوکراین احترام بگذارد

صدراعظم آلمان در جریان تماس تلفنی با رئیس‌جمهور روسیه از وی خواست تا ضمن تلاش همه جانبه برای حمایت از انتخابات ریاست جمهوری اوکراین، به نتیجه آن احترام بگذارد.

مرکل: روسیه به نتیجه انتخابات اوکراین احترام بگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه آلمانی «فرانکفورترآلگماینه»، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه از وی خواست تا به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین در 25 می ( 4 خرداد) احترام بگذارد.

یکی از سخنگویان دولت آلمان در این مورد گفت که مرکل از این انتخابات با عنوان مفهومی از ثبات در اوکراین یاد کرد و از پوتین درخواست کرد که همه آنچه در توان دارد انجام دهد تا از این انتخابات حمایت کند و نتیجه را هم به رسمیت بشناسد.

صدر اعظم آلمان همچنین از آغاز گفت‌گوهای ملی و تعامل در اوکراین استقبال کرد.

 «جی کارنی» سخنگوی دولت آمریکا نیز ضمن تهدید روسیه به تحریم‌های بیشتر روسیه از این کشور خواسته است تا نتیجه انتخابات اوکراین را نابود نکند

پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با صدراعظم آلمان ابراز امیدواری کرد که دولت موقت کی‌یف و استقلال‌طلبان اوکراین پشت میز مذاکره بنشینند و با یکدیگر مذاکره کنند.

انتهای‌پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول