اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان در گفت‎وگو با فارس:

آغاز رایزنی با ۲ کاندیدای پیشتاز انتخابات/ به زودی به یکی از تیم‌ها می‌پیوندم

«سلطان زوی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با اشاره به آغاز ائتلاف‎ها و پیوستن تیم‎های انتخاباتی به یکدیگر اظهار داشت: مذاکرات خود با ۲ تیم پیشتاز انتخابات افغانستان را آغاز کرده‌ و نتیجه را به زودی اعلام می‌کنم.

آغاز رایزنی با ۲ کاندیدای پیشتاز انتخابات/ به زودی به یکی از تیم‌ها می‌پیوندم

«داود سلطان‎زوی» کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، گفت: مذاکرات و گفت‎‎وگوهای خود را با تیم‎های «عبدالله عبدالله» و «اشرف‎غنی احمدزی» کاندیداهای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور آغاز کرده‌ایم.

سلطان زوی افزود: مذاکرات تیم انتخاباتی ما با 2 تیم دیگر تاکنون نتیجه‎ای مثبت در پی نداشته و معلوم نیست به کدام یک از این تیم‎ها خواهیم پیوست.

موضع حمایتی خود از کاندیداهای پیشتاز را به زودی اعلام می‎کنیم

این کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان در ادامه گفت: تیم انتخاباتی ما تصمیم دارد تا به زودی موضع خود را در قبال حمایت از نامزدهای دور دوم انتخابات اعلام کند.

وی همچنین تأکید کرد که با تیم انتخاباتی خود به زودی به یکی از این 2 تیم خواهد پیوست.

این در حالی است که نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان مشخص نیست و به طور رسمی اعلام نشده که آیا این انتخابات به دور دوم خواهد رفت یا خیر، اما با این وجود ائتلاف‎ها بین کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان آغاز شده است.

تاکنون «زلمی رسول» و «محمدشفیق‎گل آغاشیرزوی» کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان به تیم «عبدالله عبدالله» کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیوسته‎اند.

قرار است نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تا چند روز دیگر اعلام شود و مشخص شود که آیا این انتخابات به دور دوم خواهد رفت یا خیر، تاکنون و بر مبنای نتایج مقدماتی، این انتخابات به دور دوم رفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول