اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

اردبیل جزو استان‌های برتر در اجرای طرح هادی کشور است

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو استان‌های برتر در اجرای طرح هادی در کشور است.

اردبیل جزو استان‌های برتر در اجرای طرح هادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرای طرح هادی در روستاهای دستگیر و آق‌درق شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: تاکنون در بیش از 330 روستای بالای 50 خانوار استان اردبیل طرح هادی اجرا شده که بر اساس ارزیابی سال 92، استان اردبیل از لحاظ کمیت و کیفیت در اجرای طرح هادی جزو استان‌های برتر کشور انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات ملی 14 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 21 روستای استان اردبیل تخصیص یافته که با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی آنها به تدریج آغاز می‌شود.   

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: تاکنون از تعداد یک‌ هزار و 29 روستای بالای 20 خانوار استان برای 742 روستا طرح هادی تهیه شده که با تخصیص اعتبار عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز از مطالعه و اجرای طرح هادی در بیش از 150 روستای این شهرستان قدردانی کرد و خواستار عملیاتی شدن طرح‌های هادی راکد در این شهرستان شد.

ابراهیم امامی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در مناطق روستایی بدون مشارکت روستائیان محقق نخواهد شد بر همکاری اهالی به ویژه اعضای شوراهای اسلامی روستاها با بنیاد مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/62009/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول