اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان:

استاندارد با سازندگان مسکن ناایمن برخورد می‏کند

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: استاندارد با سازندگان مسکن ناایمن در سطح استان برخورد می‏کند.

استاندارد با سازندگان مسکن ناایمن برخورد می‏کند

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برنامه اجرایی استاندارد در سال جاری در حوزه ساختمان نظارت بر تولید مصالح در کارگاه‏‌ها و کارخانجات تولیدی و کنترل عرضه مصالح در فروشگاه‏‌ها و بنگاه‌‏های توزیع و فروش مصالح به مانند روال معمول نظارت بر اجرای استاندارد است.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: همچنین با نگاه سرمایه‏ای به مسکن و ساختمان به عنوان یک دارایی عمومی و کنترل حسن مصرف مصالح استاندارد در کارگاه‏های ساختمانی خصوصی و عمومی نظارت‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: مطابق با هماهنگی‏های انجام شده با سازمان نظام مهندسی استان و مجوز و مصوبه شورای فنی استان بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت استان نیز توسط کارشناسان اداره کل استاندارد انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت زیاد استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در کیفیت و عمر ساختمان‌ها در صورتیکه سازندگان و پیمانکاران در احداث بنا و ساختمان از مصالح فاقد کیفیت و استاندارد استفاده کرده باشند علاوه بر توقیف مصالح و ممنوعیت استفاده از آنها، به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: مالکین و ناظرین باید دقت کافی در انتخاب مصالح را داشته باشند و از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول