اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز خبر داد

احداث مهدهای کودک‌ ورزشی در دستور کار سازمان ورزش شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: احداث مهدهای کودک‌ ورزشی در دستور کار سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز قرار دارد.

احداث مهدهای کودک‌ ورزشی در دستور کار سازمان ورزش شهرداری تبریز

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این اقدام در زمینه فراهم آوردن فضا و موقعیت لازم برای ورزش مادران است که بار اصلی سلامت خانواده و به تبع آن جامعه را بر دوش دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این مهدهای کودک‌ در جوار مجتمع‌های ورزشی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به چهار مجموعه ورزشی مختص بانوان در تبریز گفت: سایر مجموعه‌های ورزشی تحت مدیریت شهرداری تبریز نیز تایم‌های ویژه‌ای را برای بانوان در طول روز اختصاص می‌دهند که تلاش می‌شود سالن‌های ورزشی مختص بانوان افزایش یابد.

سهرابی، نگاه تخصصی به ورزش بانوان و بحث تیمداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان ورزش شهرداری تبریز نگاه‌های خود را به تیمداری ورزش قهرمانی در حوزه بانوان نیز معطوف کرده و در حال حاضر تیم‌های بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال و ... بانوان در رده‌های قهرمانی کشوری و استانی فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، از کمک بلاعوض به هیئت‌های ورزشی در صورت فعالیت در حوزه بانوان خبر داد و گفت: از 42 هیئت ورزشی مستقر در تبریز هیئت‌هایی که در بخش ورزش همگانی بانوان فعالیت کنند، کمک بلاعوض از سوی شهرداری تبریز دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول