اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بازدید مسئولان نوشهری از آثار نمایشگاه هنری و نقاشی مهد‌های‌کودک‌

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به همراه مسئول بهزیستی شهرستان نوشهر و سایر مسئولان از بخش‌های مختلف نمایشگاه آثار هنری و نقاشی مهدکودک شبانه‌روزی صورتی در نوشهر بازدید کردند.

بازدید مسئولان نوشهری از آثار نمایشگاه هنری و نقاشی مهد‌های‌کودک‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار هنری و نقاشی کودکان مهدکودک صورتی در نوشهر با اشاره به نقش مهم مهدهای‌کودک‌ در رشد عاطفی یک کودک اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از رشد و تکامل اولیه کودک سبب می‌شود تا در بلند مدت موجب توانایی کودک در ایفای نقش وی در جامعه شود.

بابک شمس‌ناتری افزود: پرداختن به تربیت کودک در همان سال‌های اولیه زندگی شرایط و موقعیت بسیار خوب و مفیدی برای جلوگیری یا کاستن از اشکالات یادگیری است و منفعت پایداری برای خانواده و جامعه دارد.

وی بیان کرد: ارزش‌هایی همانند روحیه همکاری، تعاون، دفاع از حقوق خود و رعایت حقوق دیگران در سنین مهدکودکی در وجود کودک بنیان نهاده می‌شود و ما باید به این موضوع در مهدهای‌کودک‌ توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه پایه و اساس روابط کودک با دنیای مدرسه در دو یا سه سال قبل از ورود به مدرسه پی‌ریزی می‌شود، اظهار داشت: در مهدکودک بچه‌ها با همسالان خود ارتباط مستمر و مداوم دارند و این فرصت را دارند تا مشکلات ارتباطی خود را در آنجا حل کرده تا در دوران دبستان مشکلی برای دوست‌یابی نداشته باشند.

وی تأثیرپذیری کودکان در مهدکودک را به مراتب بیشتر از خانواده دانست و گفت: مربیان مهدهای‌کودک باید افرادی آموزش‌دیده، کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودکان باشند و این امر به مربیان کمک خواهد کرد تا به بهترین نحو آموزش‌‌های خوب و ارزشمند را در مهدکودک به کودکان بیاموزند.

شمس‌ناتری خاطرنشان کرد: امروز مهدهای کودک‌ بسیار خوب همراه با مربیان مجرب را در شهرستان نوشهر شاهد هستیم و این جای خوشحالی دارد چرا که آموزش‌های مفید در زمینه‌های تربیت اسلامی و آموزش‌های پرورش‌دهنده خلاقیت‌های ذهنی کودکان در ایجاد و بنیان خانواده‌ای سالم و متعاقب آن جامعه‌ای موفق و پویا بسیار موثر است.

وی افزود: نگاه به مهدکودک باید یک نگاه جدی باشد چون در واقع در محیط مهدکودک، جامعه فردای ما ساخته می‌شود و اکنون با وجود مهدهای کودک‌ بسیار خوب همراه با مربیان دلسوز و کارآزموده باید منتظر نوشهری به مراتب موفق‌تر و پویاتری در تمام زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

به گزارش فارس، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به همراه مسئول بهزیستی شهرستان نوشهر و سایر همراهان از بخش‌های مختلف نمایشگاه آثار هنری و نقاشی مهدکودک شبانه‌روزی صورتی در نوشهر بازدید کردند.

انتهای پیام/86019/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول