اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

حضرت فاطمه (س) تندیس مقدسی از محتوای اسلام است

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تندیس مقدسی از محتوای اسلام و جامع تمام شئوناتی است که اسلام برای تعالی بشر مشخص کرده است.

حضرت فاطمه (س) تندیس مقدسی از محتوای اسلام است

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگویی کامل برای زنان و مردان عالم است.

وی به فرمایش امام راحل اشاره کرد که فرمودند اگر حضرت زهرا (س) مرد بودند، نبی و یا وصی می‌شدند و این موضوع را دال بر عظمت روحی حضرت فاطمه (س) عنوان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر این‌که حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام جنبه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی، همسرداری، فرزندداری و ... الگو هستند، افزود: این بانوی بزرگوار جامع تمام شئوناتی است که اسلام برای تعالی بشر مشخص کرده است.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، حضرت فاطمه زهرا (س) تندیس مقدسی از محتوای اسلام است و جامعه بسیار به تعلیم و تربیت فاطمی نیاز دارد.

این مسئول ادامه داد: نجات عالم به دست کسی است که پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) است و مصداق بارز این موضوع امام خمینی (ره) است که توانست ایران اسلامی را از چنگال طاغوت رها کند.

موسوی با اشاره به این‌که جامعه نیازمند مکتب فاطمی است، خاطرنشان کرد: دشمن امروز ظهور فساد و تباهی را در عالم با استفاده از ابزارهای مختلف دنبال می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه با بیان این‌که باید فرزندان را به سنگرهای انقلاب و فرهنگ اسلامی بسپاریم، گفت: تربیت فرزندان باید براساس فرهنگ فاطمی باشد.

انتهای پیام/2700/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول