اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان:

بانوان خانه‌دار با مصرف درست به اقتصاد خانواده کمک کنند

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: بانوان خانه‌دار باید با مصرف درست به اقتصاد خانواده کمک کنند و برای این نوع مدیریت به سیره فاطمی نیاز داریم.

بانوان خانه‌دار با مصرف درست به اقتصاد خانواده کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهری سویزی صبح امروز در جمع شماری از مادران و بانوان شهرستان دماوند اظهار کرد: برای مدیریت مطلوب در خانه به سیره فاطمی نیاز داریم.

وی افزود: برای تشخیص درمان خود به دنبال طبیب هستیم تا درد ما را شفا دهد؛ دردهایی به جان جامعه ما افتاده که برای درمان باید به سیمای حضرت فاطمه زهرا (س) توجه داشت؛ مانند تربیت فرزندان که امروز به طور همه‌جانبه در دست مادران نیست.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه بیشتر بانوان جامعه را افراد شاغل و خانه‌دار تشکیل می‌دهند، گفت: بانوان شاغل باید به شغل همسرداری، فرزندداری و خانه‌داری نیز توجه کنند.

سویزی تصریح کرد: پژوهشی انجام شده که یک زن خانه‌دار بدون فرزند هفته‌ای 56 ساعت و یک زن خانه‌دار با دو فرزند هفته‌ای 73 ساعت در خانه کار می‌کند.

وی ادامه داد: در سال 1384 مقاله‌ای نوشتم که در آن 14 نوع مدیریت زنان خانه‌دار را مطرح کردم؛ زن خانه‌دار باید هم برای خودش و هم برای جامعه خودش در کار ارزش قائل باشد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه اگر زن شاغل مدیریت اجتماعی داشته باشد خانواده‌مدار است، اظهار کرد: زن خانه‌دار به اقتصاد خانواده با مصرف درست کمک می‌کند؛ برای مدیریت طاهر در خانه به سیره فاطمی نیاز داریم.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور فرمانده سپاه دماوند، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران دماوند، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، معاون تعلیم و تربیت سپاه پاسداران دماوند و ... برگزار شد.

همچنین در این مراسم به قید قرعه کمک هزینه سفر به کربلا، مشهد مقدس و جوایزی به خانواده‌های شهدا و جانبازان اهدا شد.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول