اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان مطرح کرد

سیره فاطمی کلید کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

فرمانده سپاه تویسرکان سیره و سبک زندگی فاطمی را کلید کاهش ناهنجاری‌‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست.

سیره فاطمی کلید کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز جشن بزرگ میلاد کوثر(س) با حضور بیش از 750 بانوی تویسرکانی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی برگزار شد.

فرمانده سپاه تویسرکان در این جشن با اشاره به اینکه زنان نقش محوری در توسعه و ارتقای یک ملت دارند، اظهار کرد: بانوان با تربیت فرزندان، همسرداری و وظایف اجتماعی خود می‌توانند جامعه را به اهداف خود برسانند و یا باعث عقب‌گرد آن شوند.

سعید سعیدی ابراز کرد: زنان برای تاثیرگذاری و عملکرد مطلوب با الگوپذیری از بانوان نمونه می‌توانند راه را برای موفقیت خود تسهیل کنند.

وی بهترین الگو را برای زنان را حضرت زهرا(س) معرفی کرد و گفت: حضرت زهرا(س) در همه حوزه‌ها موفق‌ترین الگو برای بانوان ما هستند.

فرمانده سپاه تویسرکان سیره و سبک زندگی فاطمی را کلید کاهش ناهنجاری‌‌ها و آسیب‌ها بر پیکره خانواده‌ها دانست.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان نیز در این مراسم با تبریک میلاد سراسر نور حضرت زهرای مرضیه (س) گفت: زن در جایگاه‌های تعریف شده خود نقش بسیار حساسی دارد به همین دلیل است که دشمن برای این عضو مهم از پیکره جامعه برنامه‌ریزی دارد.

حجت‌الاسلام علی عبدالمالکی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری کلان استکبار بر ترویج سبک زندگی غربی در خانواده‌هاست، افزود: دشمن در قالب طرح نرم از طریق ابزارهای فرهنگی مانند ماهواره در خانه‌های ما رسوخ کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمان وظایف همه ما بسیار سنگین است، تاکید کرد: شناخت و بکارگیری اصول و سبک زندگی حضرت فاطمه و ترویج آن در لایه‌های زندگی فردی و اجتماعی راه مقابله با حرکت نرم آمریکا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان زندگی حضرت زهرا (س) را ساده و بی‌تکلف عنوان کرد و گفت: حضرت مرضیه زهرا(س) ضمن اینکه در خانه وظایف خود را به نحو شایسته‌ای انجام می‌دادند، در اجتماع نیز با حفظ حجاب و عفاف در راستایی صیانت از دین اسلام و ولایت با تمام قوا وارد می‌شدند.

مراسم جشن کوثر با هم‌خوانی گروه سرود در وصف و القاب حضرت زهرا (س) ادامه پیدا کرد و سپس پس از ثانیه‌های با تشویق عاشقان ولایت و امامت خانم جلالی برای مولودی خوانی دعوت شد.

مداح اهل بیت(ع) پس از بیان چگونگی و چیستی تولد حضرت فاطمه(س) در قالب احادیث، روایات و ابیات به مولودی‌خوانی پرداخت و بانوان نیز با ذکر صلوات مراسم همراهی کردند.

این مراسم به مناسبت میلاد دردانه حضرت رسول(ص) حضرت فاطمه(س) با همت بسیج خواهران حوزه سمیه و سپاه ناحیه تویسرکان و همکاری نهادهای مربوطه برگزار شد.

انتهای پیام/89010/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول