اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

انتصاب 25 مشاور فرماندار کوهبنان

فرماندار کوهبنان در احکام جدا‌گانه‌ای 25 نفر از مشاوران خود در حوزه‌های مختلف را معرفی کرد.

انتصاب 25 مشاور فرماندار کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سیدمجتبی هاشمی فرماندار کوهبنان در احکام جدا‌گانه‌ای 25 نفر از مشاوران خود در حوزه‌های مختلف را معرفی کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند، آن هم در کشوری که زعامت و رهبری آن را سیدی بزرگوار از سلاله پاک رسول‌الله بر عهده دارد، نوعی عبادت محسوب می‌شود. ‌

وی بیان داشت: مسئولان باید به خود ببالند که خداوند توفیق خدمت به مردمی را برای آنان رقم زده که به فرموده رهبر کبیر انقلاب از مردم عهد رسول‌الله (ص) و علی (ع) برتر و والاتر هستند، زیرا آنان‌ طی 35 سال گذشته تعهد و وفاداری خود به حضرت امام (ره)‌، مقام معظم رهبری و دفاع از آرمان‌های بلند شهیدان را اثبات کردند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: یک مدیر هر چند هم توانمند و کاردان باشد، اما پس از مدتی به دلیل خستگی‌، مشغله فراوان و ... ممکن است دچار روزمرگی و کارهای تکراری شود، اینجا است که مشاوران متفکر و کاردان می‌توانند در پیشرفت امور مسئولان اجرایی را ترغیب و حمایت کنند.

وی ابراز داشت: مشاوران با حضور در جمع مردم و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نقش بسزایی در شناسایی آسیب‌ها و موانع موجود و همچنین تعالی برنامه‌ها در مسیر توسعه دارند.

هاشمی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، مشاوران می‌توانند نسبت به شناسایی آسیب‌ها و همچنین انواع دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی نسبت به تصمیم‌سازی در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگ کمک‌رسان مسئولان اجرایی باشند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور برنامه‌ریزی بهتر برای پیشرفت همه جانبه شهرستان سعی شده در انتخاب مشاوران تنگ نظری و مسائل سیاسی دخیل نباشند و تنها تعهد‌، تخصص‌، تجربه، ولایتمداری و پایداری افراد به ارزش‌های اسلامی مد‌نظر باشد.

به گزارش فارس، با حکم فرماندار کوهبنان حجت‌الاسلام رضا قاسمی به عنوان مشاور فرماندار در امور مذهبی‌، مساجد و هماهنگی مراسم‌ و هیئت مذهبی، احمد خالداری به عنوان مشاور فرماندار در امور اقتصادی و برنامه‌ریزی، میر‌حسین مولایی به عنوان مشاور فرماندار در امور شوراهای حل اختلاف و مشاوره و سید‌محمد‌رضا حسینی به عنوان مشاور فرماندار در امور فرهنگی و هنری معرفی شدند.   

همچنین مهدی شفیعی به سمت مشاور فرماندار در امور سرمایه‌گذاری‌، تجارت و هماهنگی شوراهای اسلامی، رمضان ایزدی به سمت مشاور فرماندار در امور سرمایه‌گذاری کشاورزی‌، دامپروری و صنایع تبدیلی، محمد‌رضا توکلی در سمت مشاور فرماندار در امور خانواده‌ شهدا و ایثار‌گران و سید‌مهدی روح‌الامینی به سمت مشاور فرماندار در حوزه بهداشت و درمان انتخاب شدند. 

فرماندار کوهبنان باقر غلامی را به عنوان مشاور در امور کشاورزی‌، منابع طبیعی و آبخیزداری، مجید رنجبر به عنوان مشاور در امور شهری‌، راهسازی و شهرداری‌ها، محمد‌رضا مرتضی‌شکری به عنوان مشاور در امور روستایی و دهیاری‌ها‌، سید‌محمد‌تقی روح‌الامینی به عنوان مشاور‌ در امور پژوهش‌، تحقیقات و امور فوق‌برنامه و سیدجلال شادمان به عنوان مشاور آموزشی و تربیتی خود انتخاب کرد.

محمود غلامی در سمت مشاور فرماندار در امور اصناف و بازاریان‌، عصمت کمالی مشاور فرماندار در امور اجتماعی‌، بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد‌، آرش رشیدی مشاور امور حقوقی فرماندار‌، رویا سیف‌الدینی مشاور توسعه‌ بیمه محصولات کشاورزی و دام‌، مرتضی شفیعی مشاور جوان فرماندار‌، محمود فتاحی مشاور در امور اکتشاف و استخراج معادن‌ و حسین صبوحی در سمت مشاور فرماندار در امور صنعت و معدن معرفی شدند.

فرماندار کوهبنان همچنین رضا خالداری را به عنوان مشاور در امور اوقاف‌، خیریه و بقاع متبرکه، عشرت اکبری به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده، مجید احمدی به عنوان مشاور اطلاع‌رسانی و ارتباطات مردمی و علی‌اصغر نامجو‌کوهبنانی را به عنوان مشاور رسانه‌ای و مطبوعاتی و مشاور امور میراث فرهنگی معرفی کرد.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول