اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

انتصاب مدیران جدید در خراسان شمالی/ مدیران دانشگاه‌ها هم تغییر می‌کنند

استاندار خراسان شمالی از انتصاب مدیران جدید طی روزهای آینده در استان خبر داد و گفت:‌ احکام این مدیران جدید در حال صدور از سوی وزارتخانه‌ها است.

انتصاب مدیران جدید در خراسان شمالی/ مدیران دانشگاه‌ها هم تغییر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همین راستا شاهد انتصاب مدیران کل حفاظت محیط زیست و استاندارد طی یک ماه گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه تغییر و انتصاب مدیران جدید آب و فاضلاب روستایی، تعاون، رفاه و کار و امور اجتماعی و برخی از دستگاه‌ها را در هفته‌های آینده خواهیم داشت، گفت: بخشی از تغییرات در این انتصابات به وزارتخانه‌ها مربوط می‌شود که البته رایزنی‌های مختلف از سوی استان در این راستا انجام شده است.

به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی وضعیت آن دسته از سرپرستی دستگاه‌های استان نیز ظرف چند ماه آینده با انتصاب مدیران این دستگاه‌ها مشخص خواهد شد.

پرویزی همچنین از تغییر رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ایی که تاکنون در این مراکز تغییر و تحول انجام نشده است هم خبر داد.

وی گفت: این تغییرات با نگاه وزارت علوم انجام و تغییرات مدیریتی را در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی گفت: در اواخر سال گذشته نیز شاهد برخی تغییر و تحولات در دانشگاه‌های استان از جمله در دانشگاه دولتی بجنورد و همچنین دانشگاه‌های آزاد بودیم.

* پرهیز مدیران دستگاه‌های خراسان شمالی از برگزاری جلسات در ساعات اداری

استاندار خراسان شمالی همچنین بر پرهیز دستگاه‌های استان از برگزاری جلسات در ساعات اداری تأکید کرد.

وی گفت: نباید دستگاه‌ها جلسات خود را به ساعات اداری موکول کرده و لازم است تا این قبیل جلسات خارج از ساعات ادارات برگزار شود تا خللی در پاسخگویی به مردم وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات در نوبت صبح باعث نارضایتی مردم در پاسخگویی به مراجعات آنان خواهد شد که با مشی دولت تناسبی ندارد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول