اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

ضعف در انتصابات باعث تضعیف بدنه شهرداری می‌شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: ضعف در انتصابات باعث تضعیف بدنه شهرداری و در ‌‌نهایت ناراحتی شهروندان می‌شود.

ضعف در انتصابات باعث تضعیف بدنه شهرداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناجی سواری در سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز کار شورای شهر اهواز اقداماتی در سطح شهر صورت گرفته که بعضی از این کار‌ها مورد پسند شهروندان قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: تفاوت چندانی بین دوران سرپرستی شهرداری اهواز و حضور شهردار احساس نمی‌شود و جابجایی‌ها و انتصابات صورت گرفت براساس نیاز و مرتبط با تحصیلات افراد نیست.

عضو شورای شهر اهواز در این خصوص افزود: اشخاص منصوب شده از افرادی که برکنار شده‌اند ضعیف‌تر هستند و مدرک تحصیلی آن‌ها از معاونانشان پایین‌تر است.

وی با بیان اینکه ضعف در انتصابات باعث تضعیف بدنه شهرداری می‌شود عنوان کرد: این روند باعث ناموفق عمل کردن سیستم، عدم اجرای پروژه‌های مختلف و در ‌‌نهایت ناراحتی شهروندان می‌شود.

سواری خاطر نشان کرد: در بازدید می‌دانی که از ستاد اسکان مهمانان نوروز داشتم از طریق بحث و تبادل نظر با میهمانان در ستادهای اسکان بیشتر نازیبایی‌های شهر مد نظر بود و به جای باید‌ها به نباید‌ها پرداختیم.

وی برخی از نازیبایی‌های کلانشهر اهواز را اینگونه بیان کرد: وجود دیوارهای فرسوده در سطح شهر، تیرهای برق سیمانی پلکانی، درختان خشک و هرس نشده، ایستگاه‌های فرسوده اتوبوس، حفاری‌های صورت گرفته به صورت تپه‌های خاک، ماشین‌های فرسوده و از رده خارج، جداول فرسوده با رنگ آمیزی بد، وجود متکدیان در سطح شهر و... برخی از مشکلات اهواز است.

انتهای پیام/72011/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول